Здравейте!
Искам да споделя с аудиторията тук как мтел се опитва по всевъзможни, незаконни според мен начини, да предотврати или забави прекратяването на договор сключен с тях. Ето за какво става въпрос.
Имах 10 номера в мтел, като реших 7 от тях да прехвърля при друг оператор, а 3 да закрия. Месец преди да изтече двугодишния договор на един от телефоните, отидох и подадох предизвестие за прекратяване на договора. Голямо беше очудването ми когато два месеца след изтичането на договора, въпросния телефон не беше спрян и продължаваха да ми начисляват месечната му такса. Когато отидох да подавам предизвестие за следващия телефон, чийто договор изтичаше след месец, поисках копие от предизвестието (първия път не бях направил това), където прочетох, че ако не отидеш отново в деня на изтичане на договора да потвърдиш спирането на телефона, мтел продължава да начислява месечната му такса, която е дължима на основание на тази клауза включена в предизвестието за прекратяване на договора. В последствие, когато отидох в деня на изтичане на договора на втория телефон, за да потвърдя спирането му, от служителя разбрах, че пак не мога да го спра, защото има излязла фактура с изтекъл падеж и при това положение системата не му дава възможност да го спре до заплащането на тази фактура.
Как мислите, законно ли е всичко това и тази клауза в предизвестието не е ли нищожна, т.е. да не води до никакви правни последици, ако мтел реши да се позове на нея при неплащане на сумите начислени след изтичане на договора?
- Дата и час: 26 Ное 2024, 18:30 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
МТЕЛ – предизвестие
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Re: МТЕЛ – предизвестие
За съжаление е така. Преди известно време питах и аз за същото нещо и се информирах, че независимо, че съм подала предизвестие, не ставало автоматично прекратяването, а трябва пак да отида на датата на изтичане на срока за прекратяване. Не би трябвало да е така, ама мтелски истории, какво да се прави. Трябва човек за всичко да пита и да се информира подробно, иначе рискува да му се сервира някоя неприятна изненада.
- nk7702n
- Старши потребител
- Мнения: 6457
- Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02
Re: МТЕЛ – предизвестие
Излиза, че човек за да спести нерви и време, е по-добре да жертва 1 такса и да прекрати договора едностранно месец преди изтичането му...
- microfinance
- Потребител
- Мнения: 150
- Регистриран на: 21 Дек 2009, 17:19
- Местоположение: Пловдив
3 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта