начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

МТЕЛ!

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


МТЕЛ!

Мнениеот logaritym » 08 Юли 2011, 18:26

Здравейте!
Имам спешна нужда от помощ - МТЕЛ не тарифира правилно сметките ми за телефон и дори след пускане на жалба, не беше направено никакво адекватно преразглеждане.
Абонът съм към MEGA LOOP, по договор интернетът ми трябва да се тарифира по 1ст за първите 200МБ, като освен това интернет трафикът ми във FACEBOOK трябва да е безплатен. Във фактурите обаче има очевидни нередности - например пише "интернет - 87.81чМБ - 9.91" или "интернет - 114.226МБ - 7.72". Пуснах една жалба, на която отговорът беше крайно неудовлетворителен - "Ползваните отстъпки са коректно отчетени". Пуснах втора, но месец и половина по-късно разбрах, че изобщо не е официално зачетене и дори няма входящ номер (с други думи, не съществува).
В момента сметките ми са надписани с общо около 30-40lv и телефонът ми е спрян. Друг проблем е, че другия месец по това време трябва да замина да карам докторантура в САЩ и ще трябва бързо да уредя тези проблеми. Какво може да ме посъветвате? Също така, ако искам да си прекратя договора, как мога да го направя, плащайки минимум неустойки?
Поздрави, Артyр
logaritym
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 08 Юли 2011, 18:18

Re: МТЕЛ!

Мнениеот inspectora » 08 Юли 2011, 20:53

Обикновено съотношението между "бързо" и "минимум разход" е обратнопропорционално, т.е. изберете си между "бързото решаване на проблема" като просто заплатите сумите и неустойките, или вариант с "минимум разход" /поне на първо време/ - такива има няколко възможни ...
Пък иначе, единственият начин, ама наистина единственият, да се опитате да направите така, че да не плащате тези пари, е да минете през съд /но ако се окаже, че няма "надписване", к`во прайм` ;) /
... има и други възможни опции, от които да избирате: седите си без телефон и не плащате и не Ви пука, а някой ден, ако МТЕЛ решат, да Ви съдят ... и разни други :)
inspectora
Активен потребител
 
Мнения: 2794
Регистриран на: 11 Мар 2003, 14:47

Re: МТЕЛ!

Мнениеот hristov87 » 09 Юли 2011, 17:57

Здравей
Съветът ми към теб е първо не пускай жалбите или молбите, които ти дават от М-тел, първо защото, ако обърнеш внимание те не са адресирани до никой конкретен човек , така няма как да очакваш да ти отговорят. Това е правен трик на които се хващат мн хора. Винаги пускай молби лично съставени от теб с адресат ИЗПЪЛНИТЕЛНИЯТ ДИРЕКТОР НА М- ТЕЛ и искай непременно да ти входират молбата, както и да ти предоставят копие от нея!!! пробвай с това, ако не стане може да ме потърсиш пак ;)
"Nulla tenaci invia est via"
Аватар
hristov87
Младши потребител
 
Мнения: 24
Регистриран на: 02 Май 2010, 14:13
Местоположение: София

Re: МТЕЛ!

Мнениеот nk7702n » 10 Юли 2011, 10:22

За личното съставяне на жалбите съм съгласна, едно уточнение за входирането - входящ номер не се дава веднага, а с ес ем ес два, три дни след това на съответния мобилен. И трябва да Ви кажа, че Мтел са гъвкави и правят компромиси, аз лично съм получавала положителен резултат от подадени такива жалби. Тук въпросът не е можеш ли да платиш или не, а принципът на определяне на дължимите суми и дали това е точно или произволно Успех от мен!
nk7702n
Старши потребител
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02

Re: МТЕЛ!

Мнениеот advokat__nikolov » 10 Юли 2011, 12:04

Няма неустойки. Плащаш всичките месечни такси до края на договора и си готов, а и можеш дори да запазиш номера си на ваучер.

Там към колегата, няма как да не изпратят жалбата, защото се дава копие от нея на клиента с дата и подпис. Жалбата се сканира от служителя и сканирана се изпраща в сървара на мтел, където екип, наречен Back Оffice, разглежда въобще всички сканирани документи до него.
advokat__nikolov
 

Re: МТЕЛ!

Мнениеот hristov87 » 11 Юли 2011, 08:58

) Аз лично мн пъти съм пускал такива жалби дори и за мой проблеми, първите пъти не ми даваха веднага входящ номер, но по-късно когато започнах да настоявам ми го даваха на момента!!!

Относно адресата, преди 2 месеца подадох жалба, която ми дадоха от там, защото в момента нямах как да я напиша сам, след като мина 1 месец се върнах с нова жалба и молба за спазване на упоменатия в закона срок за отговор, поисках входящ номер и ми го дадоха на момента, още на другия ден получих отговор на жалбата и молбата ми!!! Мисълта ми е, когато сте си в правото и вие го знаете трудно ще ви излъжат, затова продължавайте с опитите.
Успех !!!
Аватар
hristov87
Младши потребител
 
Мнения: 24
Регистриран на: 02 Май 2010, 14:13
Местоположение: София

Re: МТЕЛ!

Мнениеот stanimira_86 » 15 Юли 2011, 07:51

А опитал ли си да се свържеш на *88 или на чата на М-тел в сайта им или във Фейсбук? Според мен трябва да не се отказваш и пак да пуснеш жалба. Щом си в правото си, ще ти върнат парите като ти ги призпаднат от следваща фактура. На много хора вече точно така им възстановиха суми, не се отказвай - свържи се с консултант и виж как могат да ти коригират фактурата.
stanimira_86
Младши потребител
 
Мнения: 21
Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:14

Re: МТЕЛ!

Мнениеот hristov87 » 15 Юли 2011, 17:35

Аз лично харесвам личният контакт, а не по телефона или интернет. Ходя си на място в някой офис и се оправям. ;)
"Nulla tenaci invia est via"
Аватар
hristov87
Младши потребител
 
Мнения: 24
Регистриран на: 02 Май 2010, 14:13
Местоположение: София


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


cron