Имам следния проблем - през последните четири месеца успешно надвишавам кредитния си лимит в Мтел, определен на 50 лева. Посетих офис, после говорих дълго по телефона на *88 и убеждавах служителите на този доставчик, че съгласно "Общи условия за взаимоотношенията между "Мобилтел" EАД и абонатите и потребителите на обществените мобилни наземни мрежи на "Мобилтел" ЕАД по стандарти GSM и UMTS" пише така .... "25. Кредитен лимит:
25.1. (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС; изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Мобилтел определя конкретна сума /кредитен лимит/, в рамките на която абонатът има възможност да ползва предоставените от Мобилтел услуги чрез мрежите без да е необходимо внасянето на гаранционна сума. Конкретния размер на кредитните лимити се определя в Ценоразписа на Мобилтел.
25.2. Мобилтел договаря индивидуално кредитния лимит с абонати:
а) с доказана платежоспособност;
б) които са редовни платци и са реализирали трафик с голям обем;
в) (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) на които са предоставени повече от един номер;
г) (Доп. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) в зависимост от вида на използвания абонаментен план и направената кредитна оценка на абоната;
25.2.1 (Доп. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) Индивидуалният кредитен лимит може да се актуализира периодично от Мобилтел.
25.3. Мобилтел информира абонатите си за изчерпване на кредитния лимит при достигане на сума, равна на 90 % от същия.
25.4. След получаване на информацията по т. 25.3 абонатът има право:
a) в срок до достигане на кредитния лимит да внесе гаранционна сумa или да представи банкова гаранция в размер, обезпечаващ плащането на сумата, надвишаваща кредитния лимит.
б) (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) да заплати всички ползвани до момента услуги в тридневен срок след уведомяването му по реда на т.25.3.
25.5. (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС; изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) При неизпълнение на някое от условията по т. 25.4 Мобилтел има право да спре достъпа на абоната до съответната мрежа."
и е тяхно задължение да ме уведомят за превишаване на кредитния лимит, както се случи на 04.02. и ми спряха изходящите повиквания. Точно обратното - всички служители твърдят, че това е с пожелателен характер и не е тяхно задължение.
МОЛЯ, ако някой има идея кой крив, кой прав да ми драсне някой ред!
- Дата и час: 27 Ное 2024, 03:26 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
МТел-проблем с общи условия
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
8 мнения
• Страница 1 от 1
МТел-проблем с общи условия
Последна промяна kostos на 09 Фев 2011, 21:33, променена общо 3 пъти
- kostos
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 09 Фев 2011, 19:43
Re: МТел-проблем с общи условия
Може би по-точният ми въпрос е:
написаното в т. 25.3. задължение ли е на МТел да уведомява клиентите си или само пожелание.
Защото тяхната логика е, че щом не е записано в глава Задължения на МТЕЛ, значи не е задължение.
Моята логика е, че щом го пише, следва да се изпълнява, както всички други условия по персоналния договор и Общите условия. И всеки да си носи раницата, т.е. последствията от неизпълнение на подписаните условия.
написаното в т. 25.3. задължение ли е на МТел да уведомява клиентите си или само пожелание.
Защото тяхната логика е, че щом не е записано в глава Задължения на МТЕЛ, значи не е задължение.
Моята логика е, че щом го пише, следва да се изпълнява, както всички други условия по персоналния договор и Общите условия. И всеки да си носи раницата, т.е. последствията от неизпълнение на подписаните условия.
- kostos
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 09 Фев 2011, 19:43
Re: МТел-проблем с общи условия
Пак прочети. Никъде не пише, че Мтел се задължава да предоставя услугата кредитен лимит. Пише, че ако решат имат право да ти спрат телефона, а не че се задължават да го направят И в крайна сметка не нарушават договорни взаимоотношения
- stanimira_86
- Младши потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:14
Re: МТел-проблем с общи условия
Уважаеми kostos това за което питаш е записано в т. 6 от общите условия на М-тел а именно " т.6 Настоящите общи условия имат ЗАДЪЛЖИТЕЛНА сила за Мобилтел и потребителите на мрежите. Абонатите удостоверяват това с подписа си под договора за услуги. Потребителите се считат уведомени за същите от датата на публикуването им по реда на т. 103 от настоящите Общи условия."
Този текст задължава Мобилтел да изпълнява т. 25.3 от общите условия и съвсем не е пожелателен. Ако не сте уведомен за натъпването на събитието по т. 25.3 ( достигането на 90%) от установения в договора кредитен лимит според мен има неизпълнение на договора от страна на оператора.
Надявам се информацията да Ви е от полза.
Този текст задължава Мобилтел да изпълнява т. 25.3 от общите условия и съвсем не е пожелателен. Ако не сте уведомен за натъпването на събитието по т. 25.3 ( достигането на 90%) от установения в договора кредитен лимит според мен има неизпълнение на договора от страна на оператора.
Надявам се информацията да Ви е от полза.
- p_kabakchiev
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18 Мар 2011, 23:38
Re: МТел-проблем с общи условия
Благодаря много! Днес получих нова тримесечна изненада със стара дата по същия казус и трябва да се жалвам отново!
- kostos
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 09 Фев 2011, 19:43
Re: МТел-проблем с общи условия
http://www.youtube.com/watch?v=&feature=player_embedded
Това е просто форум. Приемете горенаписаното като лично мнение, което не обвързва никого.
-
hidden - Активен потребител
- Мнения: 1238
- Регистриран на: 02 Юли 2009, 23:08
Re: МТел-проблем с общи условия
Уважаеми kostos, имам същия проблем като Вашия. Ще съм благодарен ако споделите има ли резултат от предприетите от Вас действия. Има ли смисъл да подавам жалби, или всичко е глас в пустиня?
- makkuin
- Нов потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 18 Юни 2011, 12:31
Re: МТел-проблем с общи условия
имам дело с Мтел по друг спор не като вашия но хубаво е да започнете дело .
При мен адвокатът на Мтел е доста незнаещ и е написал такъв отговор че само с неговия отговор вероятно ще спечелим делото.
Иначе Мтел си траят и ще си приберат паричките рано или късно.
При мен адвокатът на Мтел е доста незнаещ и е написал такъв отговор че само с неговия отговор вероятно ще спечелим делото.
Иначе Мтел си траят и ще си приберат паричките рано или късно.
- pitasht
- Активен потребител
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 19 Май 2006, 09:18
8 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта