Изгубена пратка със Спиди/DPD
Публикувано на: 23 Сеп 2021, 14:26
Здравейте!
Имаме проблем с куриерската фирма Спиди.
Поръчахме си от ибей косачка робот от Германия с доставка до Б-я чрез donesimi или др подобен куриер (не съм сигуна за името му). Пристигна бързо и без проблем, но за съжаление не беше нова както гласеше обявата и съответно решихме да я върнем.
Изпратихме пратката обратно към търговеца в Германия чрез Спиди (избора беше въз основа на това, че никога не сме имали абсолютно никакви проблеми с тях).
Пратката предадохме в офиса според изискванията им, предоставихме данни за получателя и съдържанието на пратката, която беше правилно опакована и приета от техен служител за транспортиране.
Две седмици по-късно изпратихме запитване относно локацията на пратката, защото все още не бе доставена, а според товарителницата в сайта им - дори не е излязла от България!
Получихме запитване, относно описанието на пратката и опаковката, а след това и потвърждение, че жалбата ни е основателна, не са успели да откият пратката, която е огромен кашон тежащ 18кг.
Робота е закупен от Германия за сумата от 1127лв, а СПИДИ АД ни предлагат максимално обещетение от 100лв + сумата за куриерската услуга - 36.37лв.
От Юли месец уж пратката се търси, а не може да се намери. Пак казвам това е голям и тежък кашон, който не може да се изгуби ей така, все едно са документи...
Цялото ни семейство е ощететено заради тази фирма и техните служители.
Направих си труда да се разровя из интернет - ами то е пълно със оплаквания от СПИДИ
Според техните правила няма как да се възползваме от услугата "Обявена стойност на оратки" тъй като тя се предлага само за уреди, които са нови или в гаранция!
Съпруга ми е пуснал жалба до КЗП, моля за съвет към кого да се обърнем за съдействие!
Имаме проблем с куриерската фирма Спиди.
Поръчахме си от ибей косачка робот от Германия с доставка до Б-я чрез donesimi или др подобен куриер (не съм сигуна за името му). Пристигна бързо и без проблем, но за съжаление не беше нова както гласеше обявата и съответно решихме да я върнем.
Изпратихме пратката обратно към търговеца в Германия чрез Спиди (избора беше въз основа на това, че никога не сме имали абсолютно никакви проблеми с тях).
Пратката предадохме в офиса според изискванията им, предоставихме данни за получателя и съдържанието на пратката, която беше правилно опакована и приета от техен служител за транспортиране.
Две седмици по-късно изпратихме запитване относно локацията на пратката, защото все още не бе доставена, а според товарителницата в сайта им - дори не е излязла от България!
Получихме запитване, относно описанието на пратката и опаковката, а след това и потвърждение, че жалбата ни е основателна, не са успели да откият пратката, която е огромен кашон тежащ 18кг.
Робота е закупен от Германия за сумата от 1127лв, а СПИДИ АД ни предлагат максимално обещетение от 100лв + сумата за куриерската услуга - 36.37лв.
От Юли месец уж пратката се търси, а не може да се намери. Пак казвам това е голям и тежък кашон, който не може да се изгуби ей така, все едно са документи...
Цялото ни семейство е ощететено заради тази фирма и техните служители.
Направих си труда да се разровя из интернет - ами то е пълно със оплаквания от СПИДИ
Според техните правила няма как да се възползваме от услугата "Обявена стойност на оратки" тъй като тя се предлага само за уреди, които са нови или в гаранция!
Съпруга ми е пуснал жалба до КЗП, моля за съвет към кого да се обърнем за съдействие!