Привет,
„
...воден е многократно в гаранционен сервиз,...”
Не би следвало да е многократно. В ЗЗП е застъпено правилото, че една и стока (в случая телефонът) при три поредни рекламации в срока на гаранцията и за един и същ дефект, следва да бъде заменена с друга – същата, или равнопоставена на заменената. В текста на ЗЗП е дадена възможност и за възстановяване на платената сума. Но последното в случая е трудно осъществимо поради факта, че телефонът вероятно е на изплащане.
Та: Правите си писмено изложение (такива стряскат некоректните...) до мобилния оператор, че сте недоволен/а/ от ремонтите и че, следва да се обърнете до КЗП. А може и изложението да формулирате: „До мобилен алабала” копие до КЗП, КЕС, КЗК и т.н.
Не, че ще пускате изложенията си до изброените институции, но да фигурират на листа.(всъщност може и да пуснете. Отговорите им ще имат тежест по евентуално гр. д.) Подавате в офис на оператора искате вх. № и чакате отговор. Предвид това, което написах (мнение, а не съвет) мисля, че е рано да се стига до дело.
Добре ще е да имате протоколи или др. документи от ремонтите. Най-малко поне да е надлежно попълнена гар. карта. Що се отнася до евентуално разваляне на 2-годишния договор, не мисля, че това ще се случи. Още-повече пък в трансформирането му в безсрочен. Макар, че от моб. оператори може да се очаква всичко де...