Проблеми с гаранционен сервиз
Публикувано на: 24 Юли 2015, 18:53
Здравейте!
Имам проблем с гаранционен сервиз и моля ако някой може да ми даде съвет как да постъпя.
На 08.05.2015 година закупихме хладилник LG. Много скоро след закупуването хладилникът започна да изстудява неестествено. На 29 май се обадих в сервиз България и от там ми изпратиха техник на 3 юни. Той заяви, че клапата на този хладилник е обратна. Включихме го според неговата препоръка и на другия ден хладилникът се размрази в горната част, а долу остана студено. Второ посещение - 10 юни. Техникът отряза нещо от платката и каза, че това е проблемът. Хладилникът продължи да замразява продуктите в долната част (около -2-0-2 градуса) и да размразява продуктите във фризерната част. Трето посещение на 27 юни, не е поправял нищо, но е поръчал същата платка. Ново посещение (четвърто, 20 юли), на което сложи новопоръчаната платка. На другия ден двете страни на хладилника отвън и уплътнителят на вратата бяха много горещи. Освен това вече не работеше и терморегулаторът. Ново обаждане в сервиза. „Ааааа, това да е горещо, е нормално! Но терморегулаторът дава грешка. Ето колежката да ви запише нов час!” Нов час (пето посещение, на 27 юли).
И тук вече реших, че цялата ситуация вече не е нормална и отидох при управителя на сервиза. Той обаче ми заяви, че да, имало 5 посещения, и нещата се протакат вече 2 месеца, но 5 посещения не означават 3 завършени рекламации, а трябвало да има три завършени рекламации и евентуално при четвърта да ми се издаде протокол, че този хладилник трябва да се смени, а пък аз съм имала само 2. И сега вече идва веселата част: според моите думи, от сервиза предполагат, че се касае за развален вентилатор. И на 27 юли техникът ще дойде вкъщи, за да види всъщност дали повредата е точно вентилаторът или нещо друго?!??! И ако е вентилатор, както предполагат, ще поръчат нов и ще чакам отново, за да го сменят.
Малко дълго се получи, но въпросът ми е следният: От коя дата в моя случай започва да тече едномесечният срок, в който законът задължава сервиза да ми отстрани повредата?
Предварително благодаря!
Имам проблем с гаранционен сервиз и моля ако някой може да ми даде съвет как да постъпя.
На 08.05.2015 година закупихме хладилник LG. Много скоро след закупуването хладилникът започна да изстудява неестествено. На 29 май се обадих в сервиз България и от там ми изпратиха техник на 3 юни. Той заяви, че клапата на този хладилник е обратна. Включихме го според неговата препоръка и на другия ден хладилникът се размрази в горната част, а долу остана студено. Второ посещение - 10 юни. Техникът отряза нещо от платката и каза, че това е проблемът. Хладилникът продължи да замразява продуктите в долната част (около -2-0-2 градуса) и да размразява продуктите във фризерната част. Трето посещение на 27 юни, не е поправял нищо, но е поръчал същата платка. Ново посещение (четвърто, 20 юли), на което сложи новопоръчаната платка. На другия ден двете страни на хладилника отвън и уплътнителят на вратата бяха много горещи. Освен това вече не работеше и терморегулаторът. Ново обаждане в сервиза. „Ааааа, това да е горещо, е нормално! Но терморегулаторът дава грешка. Ето колежката да ви запише нов час!” Нов час (пето посещение, на 27 юли).
И тук вече реших, че цялата ситуация вече не е нормална и отидох при управителя на сервиза. Той обаче ми заяви, че да, имало 5 посещения, и нещата се протакат вече 2 месеца, но 5 посещения не означават 3 завършени рекламации, а трябвало да има три завършени рекламации и евентуално при четвърта да ми се издаде протокол, че този хладилник трябва да се смени, а пък аз съм имала само 2. И сега вече идва веселата част: според моите думи, от сервиза предполагат, че се касае за развален вентилатор. И на 27 юли техникът ще дойде вкъщи, за да види всъщност дали повредата е точно вентилаторът или нещо друго?!??! И ако е вентилатор, както предполагат, ще поръчат нов и ще чакам отново, за да го сменят.
Малко дълго се получи, но въпросът ми е следният: От коя дата в моя случай започва да тече едномесечният срок, в който законът задължава сервиза да ми отстрани повредата?
Предварително благодаря!