Страница 1 от 1

Некоректен доставчик Спиди

МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2014, 11:06
от lifttrade
Здравейте !
Имам един следен въпрос как да процедирам срещу некоректното отношение на фирма СПИДИ .
На 09.09.2014г. Фирма от София ми изпраща пратка за мен(гр.Пловдив) с наложен платеж.Съответно получавам смс от Спиди че пратката ще пристигне при мен на следващи работен ден.Интересното е че 3-ти ден не получавам пратката , обаждам се за информация на посочените телефони от фирма СПИДИ , но никой не може да ми каже къде се намира въпросната стока и защо не е доставена на точния адрес.Пратката е на стойност 500 евро и за всеки изминал ден плащам неустойки заради може би изгубената стока от фирма СПИДИ.
Моля за помощ как да си потърся правата по съдебен ред.

Благодаря предварително !

Re: Некоректен доставчик Спиди

МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2014, 17:00
от eurolinker
Превозвачът по принцип отговаря и при забава. Но договорът за превоз е сключен между товародателя (контрахента ви от София) и превозвача. Вашето дружество би могло да предяви иск за забавата, след получаването на товара.
Но при всички случаи следва да се съобрази какво пише в товарителницата и общите условия на превозвача.
Поинтересувайте се дали подписа ви върху товарителницата означава че приемате товара без възражения. И ако е необходимо, впишете, че получавате товара със забава.
Потърсете адвокат, ако извънсъдебно решаване на спора ви е отказано.