Здравейте !
Имам един следен въпрос как да процедирам срещу некоректното отношение на фирма СПИДИ .
На 09.09.2014г. Фирма от София ми изпраща пратка за мен(гр.Пловдив) с наложен платеж.Съответно получавам смс от Спиди че пратката ще пристигне при мен на следващи работен ден.Интересното е че 3-ти ден не получавам пратката , обаждам се за информация на посочените телефони от фирма СПИДИ , но никой не може да ми каже къде се намира въпросната стока и защо не е доставена на точния адрес.Пратката е на стойност 500 евро и за всеки изминал ден плащам неустойки заради може би изгубената стока от фирма СПИДИ.
Моля за помощ как да си потърся правата по съдебен ред.
Благодаря предварително !
- Дата и час: 04 Дек 2024, 07:32 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Некоректен доставчик Спиди
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Некоректен доставчик Спиди
Превозвачът по принцип отговаря и при забава. Но договорът за превоз е сключен между товародателя (контрахента ви от София) и превозвача. Вашето дружество би могло да предяви иск за забавата, след получаването на товара.
Но при всички случаи следва да се съобрази какво пише в товарителницата и общите условия на превозвача.
Поинтересувайте се дали подписа ви върху товарителницата означава че приемате товара без възражения. И ако е необходимо, впишете, че получавате товара със забава.
Потърсете адвокат, ако извънсъдебно решаване на спора ви е отказано.
Но при всички случаи следва да се съобрази какво пише в товарителницата и общите условия на превозвача.
Поинтересувайте се дали подписа ви върху товарителницата означава че приемате товара без възражения. И ако е необходимо, впишете, че получавате товара със забава.
Потърсете адвокат, ако извънсъдебно решаване на спора ви е отказано.
Actio cum Deliberatio
- eurolinker
- Потребител
- Мнения: 711
- Регистриран на: 15 Яну 2010, 15:55
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта