начало

ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност

Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот nk7702n » 01 Фев 2013, 21:54

milenk написа:Хммм затова ли искат да ме вържат пак... Аз нямям намерение да го прекратявам, но несщо не съм доволен и от сметките които ми вадят. Затова се пазя от нов договор.

Току - що прочетох новите мнения по темата, някои от тях са много забавни. :lol: Хубаво е човек да е борбен, но преди всичко е важно да знае за какво точно се бори, дали и какво има право да изисква, както и реално какъв е смисълът от тези усилия и дали вложените средства и усилия си струват целта и резултата, който би бил постигнат. Когато човек е наясно, може да открие верния път. Към КЗП съм доста скептично настроена по отношение на мобилни оператори и евентуален резултат, към КРС - бих насочила, ако се касае за доста тежки нарушения, каквото очевидно не е налице. Особено ако човекът доброволно се е съгласил и е подписал определени клаузи. Едва ли някой би могъл да задължи даден оператор да не си блокира апаратите, които продава, за да могат да ги ползват в мрежата на конкурентните оператори. :roll:
П.П. Колега ianeva, може да сме юристи, ама не сме чудотворци, в случая трябва да бъде проявен доста повече реализъм, отколкото ентусиазъм и борбен дух.
nk7702n
Старши потребител
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот milenk » 02 Фев 2013, 18:24

Ето и онлайн чата с сътрудника на Мтел:

Операторът е на разположение
Разговаряте със сътрудник Елисавета

Елисавета:Здравейте, имате ли нужда от съдействие отностно
услугите и офертите на Мтел?

Аз:Не. По-точно имам нужда от техническо съдействие.

Елисавета:С удоволствие ще Ви съдействам!
Аз: Имам молба закупения на лизинг GSM да ми бъде разблокиран
понеже лизинга изтече и всички вноски от моя страна
са платени.

Елисавета:Желаете да ползвате карта на друг оператор в този апарат ли?

Аз: Да. Понеже съм си купил по-нов GSM който ползвам с вашата
карта да мога стария да ползва сдруг оператор.

Елисавета: Какъв е моделът апарат който желаете да бъде отключен ?

АЗ: Сони ериксон W-395

Елисавета: За да можете да получите код за отключване безплатно е необходимо
да е изтекъл първоначалния срок на договора и да сте преподписали.
Вие преподписахте ли договора?

АЗ: Първоначалния срок на договора е изтекъл и би трябвало да е станал безсрочен.
Аз си ползвам вашите услуги.

Елисавета: Необходимо е да се преподпише за една или две години. В противен случай
таксата за отключване е 50лв с ДДС. ако апарата е на стойност до 500лв.с ДДС.
Или 150лв. с ДДС, ако телефона е над 500лв с ДДС

Аз: Той телефона не струва 50 лв. :)
Телефона съм го изплатил и вече е моя собственост защо трябва да ме ограничавате
как да го ползвам.

Елисавета: Тези цени са спрямо официалната ценова листа на Мтел. Може да се запознаете с тях тук:
http://www.mtel.bg/spravki-tseni-i-taksi

АЗ: Ок... към кого и как да идресирам жалбата която имам намерение да подам
По закона в момента аз имам действаш безсрочен договор с Вас защо трябва да подписвам друг.

Елисавета: Ако желаете да подадете оплакване може да бъде направено в Емтел магазин.
Това са общите условия на Мтел. Според тях това са вариантите за получаване не кода.
milenk
Младши потребител
 
Мнения: 23
Регистриран на: 31 Яну 2013, 15:16

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот nk7702n » 02 Фев 2013, 19:38

Добре, тоя разговор наистина е интригуващ. Сега остава да ни информирате какви клаузи съдържа подписаният от Вас договор за лизинг и всяка от страните какви права и задължения има по него. :?:
nk7702n
Старши потребител
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот milenk » 02 Фев 2013, 20:03

Кат нещо съществено за мен е да си плащам вноските и да мога да придобия лизингованата вещ след изтичането на договора.
За оператора т25 да предаде лизингованата вещ с всчки докоментации и инструкции за ползване- направено е
т.25.3 Да не пречи на свободното използване на лизингованата вещ в рамките на договора.

Това е в кратци като по важно. Значи след договора излиза,че спокйно може да ми пречи както и прави.
След изтичането на двугодишния срок договора ми е станал безсрочен според маен. Ако е така какъв нов договр искат.
milenk
Младши потребител
 
Мнения: 23
Регистриран на: 31 Яну 2013, 15:16

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот nk7702n » 02 Фев 2013, 22:08

В един от предишните си постове Ви написах, че няма право да Ви пречи, тоест да Ви принуждава да сключвате нов договор, но това не означава, че мобилният оператор някъде изрично се е задължил да Ви разкодира телефона, ако решите да ползвате услугите на друг мобилен оператор. Всъщност, от посочените от Вас клаузи не може да се направи такъв извод, освен ако нещо пропускате. Ако твърдо сте решил да се борите, прегледайте съдържанието на целия договор много внимателно. :!:
nk7702n
Старши потребител
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот milenk » 02 Фев 2013, 22:24

Въпроса е принципен.... Единия телефон вече успях да го разкодирам търсейки начин из интернет. Остава другия.... Не могат да си позволяват да ни тъпчат и ние да си милчим.
milenk
Младши потребител
 
Мнения: 23
Регистриран на: 31 Яну 2013, 15:16

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот bird_of_paradise » 02 Фев 2013, 22:34

Пуснете си една жалба, както ви посочи по-горе Янева. Вие сте собственик на вещта и нямат основание да ви търсят нови суми за кодове ( то е равносилно да си изплатите лизинговите вноски за МПС и лизингодателя да не ви предаде необходимите документи, защото търси още някаква административна такса).

А, Елисавета, ако може да се довери човек на написаното, да вземе да си опресни съдържанието на ОУ на М-тел. В същите липсва такса за получаване на код.
"Човек е дълго изречение, написано с много любов и вдъхновение, ала пълно с правописни грешки.”
bird_of_paradise
Активен потребител
 
Мнения: 2668
Регистриран на: 25 Яну 2013, 15:27

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот etere_ » 02 Фев 2013, 22:49

Към питащия. Опитай следното - отиди в офиса на оператора, чиито клиент възнамеряваш да бъдеш и им заяви, че ще им станеш абонат, но срещу една малка безплатна услуга - да ти разкодират телефона.
Не знам, съм пробвала този номер, но смятам, че дори да не успеят, поне ще направят всичко възможно.
Щом в сервизите разкодират телефони от всички оператори, тогава защо и конкурентен оператор да не успее да го разкодира?
Постъпи така и ако не стане, чак тогава подавай жалба в КЗП.
Въпросът не е в 20-те лева, а принципен. След като си заплатил цената на телефона и той е станал твоя собственост, Мтел нямат никакво право да ти ограничават ползването му...
etere_
Младши потребител
 
Мнения: 46
Регистриран на: 14 Юли 2012, 18:57

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот milenk » 02 Фев 2013, 22:57

Взех си карта вече от друг оператор и тази вечер успях да я подкарам... Разкодирах единия апарат сега се боря с другия, но определено ще си пусна и жалба може би с копие и до други, но не знам кой ще обърне внимание. Ходих да КЗП те ме препратиха до КРС
milenk
Младши потребител
 
Мнения: 23
Регистриран на: 31 Яну 2013, 15:16

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот nk7702n » 02 Фев 2013, 23:00

etere_ написа:Към питащия. Опитай следното - отиди в офиса на оператора, чиито клиент възнамеряваш да бъдеш и им заяви, че ще им станеш абонат, но срещу една малка безплатна услуга - да ти разкодират телефона.
Не съм опитвала този номер, но смятам, че дори да не успеят, поне ще направят всичко възможно.
Щом в сервизите разкодират телефони от всички оператори, тогава защо и от конкурентен оператор да не успеят да го разкодират?

Въпросът не е в 20-те лева, а принципен. След като си заплатил цената на телефона и той е станал твоя собственост, Мтел нямат никакво право да ти ограничават ползването му...

Всеки си е патил по някакъв начин от мобилните оператори. Всъщност, доколкото ми е станало ясно, кодирането е свързано с невъзможността да ползваш телефона при друг мобилен оператор, а не при същия, затова си мисля, че е малко спорно доколко се ограничават правата му, след като е сключил именно договор за лизинг със същия оператор с лизингова вещ- именно тоя кодиран телефон. Служителите не са го кодирали впоследствие, за да ограничават ползването му, а той си е бил кодиран от началото, когато е сключил договора. Така че, за таксата дори и да нямат право да я събират, не виждам как ще ги принуди да го разблокират, ако изрично не са се задължили за това. Иначе, нямам нищо против да подава жалби човекът, въпросът е какво ще постигне с тях.
nk7702n
Старши потребител
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот nk7702n » 02 Фев 2013, 23:02

milenk написа:Взех си карта вече от друг оператор и тази вечер успях да я подкарам... Разкодирах единия апарат сега се боря с другия, но определено ще си пусна и жалба може би с копие и до други, но не знам кой ще обърне внимание. Ходих да КЗП те ме препратиха до КРС

Дори и да не Ви помогнат тия жалби, подаването им има значение за това да се промени практиката на мобилните оператори, особено до КРС, КЗП май по отношение на тях е безсилна.
П.П. Не Ви насочих от началото да подавате жалби, за да си разрешите проблема, защото съм убедена, че не това е пътят да се справите с конкретния проблем! Приятна вечер!
nk7702n
Старши потребител
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот milenk » 02 Фев 2013, 23:43

nk7702n написа:
П.П. Не Ви насочих от началото да подавате жалби, за да си разрешите проблема, защото съм убедена, че не това е пътят да се справите с конкретния проблем! Приятна вечер!


Ще съм Ви благодарен ако ме насочите какъв е пътя тогава. Ако изключим отиването до някой сервиз и търсенето из нета на значин за разкодиране.
milenk
Младши потребител
 
Мнения: 23
Регистриран на: 31 Яну 2013, 15:16

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот nk7702n » 03 Фев 2013, 01:30

milenk написа:
nk7702n написа:
П.П. Не Ви насочих от началото да подавате жалби, за да си разрешите проблема, защото съм убедена, че не това е пътят да се справите с конкретния проблем! Приятна вечер!


Ще съм Ви благодарен ако ме насочите какъв е пътя тогава. Ако изключим отиването до някой сервиз и търсенето из нета на значин за разкодиране.

Аз вече изразих мнението си, Вие си решавате. Приятна вечер!
nk7702n
Старши потребител
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот milenk » 03 Фев 2013, 11:20

Това е част от общите условия:

VІ.ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ЛИЗИНГОДАТЕЛЯ
24. ЛИЗИНГОДАТЕЛЯТ има право:
М-Тел - Общи условия за лизинг 9/23/12 4:58 PM
http://www.mtel.bg/obshti-uslovia-za-lizing/print/1 Page 2 of 3
24.1. Да получава ЛИЗИНГОВИТЕ ВНОСКИ по ред, начин и в срокове, определени в договора за лизинг.
24.2. Да прехвърля правата си по договора за лизинг на трети лица, за което уведомява писмено ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ.
24.3. Да не сключи нов договор за лизинг
- с ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛ, който има просрочени задължения по други договори с ЛИЗИНГОДАТЕЛЯ;
- с ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛ, който има сключен лизингов договор за ЛИЗИНГОВАНИ ВЕЩИ.
24.4. (изм. 01.01.2011) Да прекрати договора за услуги, сключен с ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ, в случай че последният не заплаща дължимите лизингови вноски съгласно
сроковете и условията на договора за лизинг или не заплаща суми, дължими по договора за услуги, към който се подписва договора за лизинг..
25. ЛИЗИНГОДАТЕЛЯТ се задължава:
25.1. Да предаде ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ за ползване на ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ в деня на подписване на договора за лизинг и след заплащане на първоначалната
лизингова вноска и останалите суми, дължими заедно с нея.
25.2. Да предаде заедно с ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ всички документи, свързани с нейната поддръжка, ремонт и експлоатация.
25.3. Да не пречи на свободното ползване на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ от ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ в рамките на договорения срок;
25.4. Да дава информация на ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ относно правилната експлоатация на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ;
25.5. Да осигури гаранционно и извънгаранционно сервизно обслужване на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ.
25.6. Да прехвърли на ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ правото на собственост върху ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ, в случай че ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ заяви желанието си да я
придобие.

VІІ. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ
26. ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ има право:
26.1.Да получи ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ в деня на подписване на договора за лизинг и след заплащане на първоначалната ЛИЗИНГОВА ВНОСКА.
26.2.Да придобие собствеността върху ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ по всяко време от действието на договора за лизинг или след изтичането му, при условията на раздел
XI от тези Общи условия.
27. ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ се задължава:
27.1. Да използва ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ съобразно нейното предназначение и в съответствие с инструкциите за експлоатация, както и да я съхранява с грижата на
добър стопанин, без право да извършва каквито и да било промени.
27.2. Да заплаща ЛИЗИНГОВИТЕ ВНОСКИ по реда, начина и в сроковете, определени в договора за лизинг.
27.3. Да заплаща всички разходи, свързани с ползването и поддържането на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ, освен в случаите на гаранционна поддръжка, като използва
услугите само на специализираните сервизи, посочени от ЛИЗИНГОДАТЕЛЯ.
27.4. Да уведомява в най-кратък срок писмено ЛИЗИНГОДАТЕЛЯ за всяка промяна в името/наименованието, адреса или в други регистрационни данни.
27.5. Да върне ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ на ЛИЗИНГОДАТЕЛЯ в срок до 1 (един) месец след изтичане на срока на договора за лизинг, освен ако не упражни правото си
да придобие собствеността върху вещта. При връщането следва да са изпълнени изискванията на т.29, т.30 и т.31.

VIII. ВРЪЩАНЕ НА ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ ОТ СТРАНА НА ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ
28. ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ има право да върне ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ както преди, така и след изтичане договора за лизинг. При връщане на ЛИЗИНГОВАНАТА
ВЕЩ преди изтичане на срока, определен в лизинговия договор, последният се счита прекратен от датата, на която ЛИЗИНГОДАТЕЛЯТ е приел ЛИЗИНГОВАНАТА
ВЕЩ.
29. ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ се задължава да върне ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ в един от магазините на ЛИЗИНГОДАТЕЛЯ, в изправно състояние, във вида, в който я е
получил като се отчете степента на похабяване, съответстваща на срока и начина на ползване на вещта (включително но не само - в оригиналната опаковка и заедно с
всички придружаващи вещта ръководства и аксесоари) и заедно със следните документи – оригинал или копие от договора за лизинг, гаранционна карта, касова
бележка (когато е извършено плащане в брой) и фактура за първоначалната ЛИЗИНГОВА ВНОСКА.
30. За да върне ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ, ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ следва да е заплатил всички ЛИЗИНГОВИ ВНОСКИ, дължими до датата на връщането и дължи
неустойката по т.44. от тези Общи условия.
31. Връщането на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ се удостоверява с приемо-предавателен протокол, подписан от служител на ЛИЗИНГОДАТЕЛЯ и от
ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ. В протокола се посочват всички обстоятелства по т.29 от тези Общи условия. ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ не отговаря за повреди или други
недостатъци, които не са отразени в протокола по тази точка.

XI. ПРАВО НА ПРИДОБИВАНЕ НА ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ
37. За да придобие правото на собственост върху ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ, ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ следва:
37.1. да направи изрично волеизявление за това в магазин или друг център за обслужване на ЛИЗИНГОДАТЕЛЯ; и
37.2. да заплати стойността на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ, посочена в договора за лизинг, намалена с ЛИЗИНГОВИТЕ ВНОСКИ, платени до датата на придобиване, както
и допълнително възнаграждение, различно от дължимите ЛИЗИНГОВИ ВНОСКИ в размер, посочен в договора за лизинг.
38. В случай, че срокът на договора за лизинг е изтекъл, ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ не е върнал ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ в установения срок и е заплатил сумите по
т.37.2, се приема, че е ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ е направил изрично волеизявление по т.37.1 за придобиване собствеността върху ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ.
39. Собствеността върху ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ се счита за придобита от ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ с всички проичтичащи от това правни последици, след заплащане
на всички суми, дължими съгласно т.37.2, без да е необходимо подписване на допълнително споразумение за това.
XІI. ОТГОВОРНОСТ И НЕУСТОЙКИ
40.При забава на плащане, дължимо, съгласно тези Общи условия и договора за лизинг, ЛИЗИНГОДАТЕЛЯТ има право да получи от ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ за
срока на забавата лихва върху дължимата сума в размер на законната лихва.
41. При забава на плащането по фактурата, издадена за ЛИЗИНГОВИТЕ ВНОСКИ, както и при друго нарушение на задълженията по тези Общи условия и договора за
лизинг от страна на ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ, ЛИЗИНГОДАТЕЛЯТ има право едностранно да прекрати договора за услуги, сключен с ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ. В този
случай действието на договора за лизинг може да продължи и ЛИЗИНГОДАТЕЛЯТ издава отделни месечни фактури за дължимите от ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ
ЛИЗИНГОВИ ВНОСКИ.
42. (изм. 12.04.2007) В случаите, когато при връщане на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ не са изпълнени изискванията на т.29 от тези Общи условия или са установени
недостатъци на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ се задължава да заплати всички дължими до момента на връщането суми заедно с лихвите за
забава, както и неустойка в размер на 150% от стойността на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ, намалена с платените до датата на връщането ЛИЗИНГОВИ ВНОСКИ.
М-Тел - Общи условия за лизинг 9/23/12 4:58 PM
http://www.mtel.bg/obshti-uslovia-za-lizing/print/1 Page 3 of 3
43. В случай, че в срок до 1 (един) месец от изтичане на срока по договора за лизинг ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ не върне на ЛИЗИНГОДАТЕЛЯ ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ
и не придобие собствеността върху ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ по реда на т.37 и сл., ЛИЗИНГОДАТЕЛЯТ има право да получи от ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ неустойка в
размер на 10% от стойността на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ.
44. В случай, че упражни правото си да върне ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩпри условията на т.29 преди изтичане на срока по договора за лизинг, ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ
се задължава да заплати на ЛИЗИНГОДАТЕЛЯТ неустойка в размер на 40% върху разликата между общата стойност на ЛИЗИНГОВИТЕ ВНОСКИ, посочена в
договора за лизинг, и платените до момента на връщането на вещта ЛИЗИНГОВИ ВНОСКИ.
45. ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ носи отговорност за щети, нанесени върху ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ от момента на подписване на приемо-предавателния протокол по т.16
от настоящите Общи условия.
46. Всички рискови събития, свързани с ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ, в т.ч. повреда, изгубване, кражба, унищожаване и други такива, не освобождават
ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ от заплащане на лизинговите вноски.
47. ЛИЗИНГОДАТЕЛЯТ не носи отговорност за вреди, нанесени на трети лица в резултат на използването на ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ.
48. Страните могат да търсят по общия ред обезщетение за причинени вреди и пропуснати ползи, произтичащи от неизпълнение на задълженията по настоящия
договор.
XIII. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА ЗА ЛИЗИНГ
49. Договорът за лизинг се прекратява:
49.1.С изтичане на уговорения срок и заплащане на последната лизингова вноска;
49.2. С придобиване на собствеността върху ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ от страна на ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ по реда, предвиден в тези Общи условия;
49.3. С едностранно писмено волеизявление от страна на ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯ, отправено преди изтичане на срока по договора за лизинг. В този случай
ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛЯТ следва да върне ЛИЗИНГОВАНАТА ВЕЩ по реда, предвиден в тези Общи условия;
49.4. Едностранно по свободна преценка на ЛИЗИНГОДАТЕЛЯ – при неплащане на две последователни лизингови вноски, както и при нарушаване на другите
задължения по настоящите Общи условия за лизинг и договора за лизинг.
ХIV. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ КЛАУЗИ
50. Страните по договора за лизинг следва да отправят всички уведомления помежду си само в писмена форма.
51. Ако някоя от страните не уведоми своевременно другата страна за промяна на адреса си по договора за лизинг, счита се, че изпратените на обявения досегашен
адрес съобщения са надлежно предадени и приети.
52. (изм. 16.04.2007г.) Настоящите Общи условия могат да бъдат изменяни или допълвани от „МОБИЛТЕЛ” ЕАД, като последните стават задължителни за
ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛИТЕ по вече сключени договори за лизинг след писменото им уведомяване и връчването им.
53. Споровете между страните, възникнали по повод изпълнението на договора за лизинг и по настоящите Общи условия, се решават чрез преговори между тях.
Когато постигането на съгласие се окаже невъзможно, всяка от страните може да отнесе спора до компетентния съд в София.
54. За неуредените с тези Общи условия случаи се прилагат разпоредбите на действащото законодателство в Република България.
milenk
Младши потребител
 
Мнения: 23
Регистриран на: 31 Яну 2013, 15:16

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот milenk » 05 Фев 2013, 16:52

Вчера жалбата замина и ще чакам 7 дневния срок за отговора им. За резултата ще пиша.

Благодаря на изразилите мнение по питането ми.
milenk
Младши потребител
 
Мнения: 23
Регистриран на: 31 Яну 2013, 15:16

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон - Решен

Мнениеот milenk » 13 Фев 2013, 19:04

Както обещах пиша за резултата от усилията ми.
Днес получих отговор от оператора на жалбата ми, че апарата ще ми бъде разблокиран безплатно. Преди малко ми се обадиха на GSMa и ме напътстваха как да го разблокирам. Всичко мина успешно и апарата вече е разблокиран.

Доволен съм от постигнатия резултат. Още веднъж благодатя на всички изразили мнение по въпроса.
milenk
Младши потребител
 
Мнения: 23
Регистриран на: 31 Яну 2013, 15:16

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот TheOldMan » 13 Фев 2013, 19:42

Изображение

Браво. Поздравявам ви, че "изгубихте" от времето си за да възтържествува справедливостта. Това е начина, иначе ще ни мачкат все повече и повече, щото монополистите са на принципа на автомонтьора: "Стягаш болта до скъсване и после връщаш половин оборот"...
Аз не съм юрист. Ползвайте съветите ми на своя отговорност!
TheOldMan
Активен потребител
 
Мнения: 1647
Регистриран на: 08 Май 2008, 15:19

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот kristiyana » 05 Апр 2013, 20:05

Здравейте! Това е анкета с учебна и нестопанска цел по една много актуална тема - "Качеството на мобилните оператори в България". Попълването й ще Ви отнеме 5 минути, а крайният срок е 14.04.2013г. Предварително Ви благодарим за съдействието!
http://www.ehac-cluster.com/iwr.asp?project=TELCO1
kristiyana
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 05 Апр 2013, 20:03

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот TheOldMan » 05 Апр 2013, 23:56

deadlus online и market agent ми обещават пари за отговаряне на такива анкети... :)
А па точно за мобилни оператори... едва ли има човек в България който да е доволен от каквото и да било от тях. Докато си плащаш сметката и не си сменяш нещо по договора (демек докато не се срещаш с тях, а само им ползваш техниката) се търпят, но стане ли нещо което да изисква човешка намеса .... мъка, мъкааа....
5 години не могат да осигурят покритие в офиса на фирмата - нещо което аз ще свърша с 2 гаечни ключа и достъп до антената на клетката за 10 минути. Последно - сложиха кутия в офиса, която прехвърля разговора ... по Интернет. И това на пъпа на София...
Аз не съм юрист. Ползвайте съветите ми на своя отговорност!
TheOldMan
Активен потребител
 
Мнения: 1647
Регистриран на: 08 Май 2008, 15:19

Re: Проблем с мобилен оператор кодиран телефон

Мнениеот milenakovacheva » 06 Апр 2013, 11:16

Здравейте, аз съм студентка от Икономически университет - Варна и заедно с моя екип правим проучване за телекомуникационните компании в страната. Молбата ни към Вас е да попълните тази анкета, понеже Вашето мнение е важно за нас. Моля четете внимателно инструкциите и отговаряйте на всеки въпрос. Попълването за Вас ще бъде лесно, понеже това са въпроси, свързани с решенията, които взимате всеки ден. Крайният срок за попълване на анкетата е 14.04.2013г. Предварително Ви благодарим за съдействието !
http://www.ehac-cluster.com/iwr.asp?project=TELCO1
milenakovacheva
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 06 Апр 2013, 11:11

ПредишнаСледваща

Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта


cron