начало

Пленумът на ВСС стартира втора процедура за избор на шеф на ВАС Пленумът на ВСС стартира втора процедура за избор на шеф на ВАС

Регистриране на ЕООД

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.

Регистриране на ЕООД

Мнениеот szhelev » 16 Яну 2014, 15:41

Здравейте,
казусът, който ме вълнува е следния:
Аз съм програмист на софтуерни приложения и работя на постоянен трудов договор. В договора ми имам клауза, че не мога да работя за трети лица на договор(бил той и граждански) или да упражнявам конкурентна дейност за периода на договора. Преди да започна да работя във фирмата, изработвах проекти на познати и като freelancer. В последно време предложенията за допълнителна работа се увеличиха и реших да отворя фирма. Очевидно е, че не може да е на мое име и аз да се водя собственик. Затова реших да я регистрирам на името на мой роднина, който е и пенсионер по болест и няма необходимото ИТ образование. Наясно съм с данъците и с нещата около цялостното водене на счетоводство.Тази фирма ще се ползва само за осчетоводяване на парите, които получавам за извършената от мен дейност. Логично не мога да се пусна на договор към тази фирма поради описаните по-горе проблеми, а и работата не е толкова много, че да се наемат други програмисти.