КАЗУС С ЧЕЗ!
Публикувано на: 08 Яну 2013, 15:43
Здравейте,
Вероятно не е първият казус с енергодружество поставян тук. Също така не бях сигурен дали да не поставя темата в раздел "Наказателно право"
Казуса е следния:
Пропуснат срок за плащане на сметка. Токът се заплаща в първи работен ден след почивни дни, сутринта в 8:00 ч. Обаче лед два часа 10:30 ч. екип на "ЧЕЗ" прекъсват захранването. При обаждане на титуляра чрез националния телефон на дружеството, оператора заявява, че до тях още не била стигнала информация за извършено плащане.
При опит да се продиктува съдържанието на фискалния бон от плащането, операторът заявява, че не е такава процедурата и, че захранването ще бъде възобновено след заплащане на сумата за включване. Незвисимо, че сумата е заплатена вкл. и "наказателните" лихви. Държа да отбележа, че същия абонат е бил предупреден през лятото по телефона, че следва прекъсване на захранването поради забава на плащане, при което задълженията са били оправени своевременно преди прекъсването. Сега е станало без предупреждение. Друг е въпроса, че в имота е имало присъствие и е разговаряно с екипа на "ЧЕЗ" но те не са прекъснали захранването от ел-таблото а от електрическия стълб, което обуславя и по-висока цена за включване.
Питането ми (ни) е има ли смисъл да се пускат жалби, дори евентуално да се водят дела по казус от такова естество.
Вероятно не е първият казус с енергодружество поставян тук. Също така не бях сигурен дали да не поставя темата в раздел "Наказателно право"
Казуса е следния:
Пропуснат срок за плащане на сметка. Токът се заплаща в първи работен ден след почивни дни, сутринта в 8:00 ч. Обаче лед два часа 10:30 ч. екип на "ЧЕЗ" прекъсват захранването. При обаждане на титуляра чрез националния телефон на дружеството, оператора заявява, че до тях още не била стигнала информация за извършено плащане.
При опит да се продиктува съдържанието на фискалния бон от плащането, операторът заявява, че не е такава процедурата и, че захранването ще бъде възобновено след заплащане на сумата за включване. Незвисимо, че сумата е заплатена вкл. и "наказателните" лихви. Държа да отбележа, че същия абонат е бил предупреден през лятото по телефона, че следва прекъсване на захранването поради забава на плащане, при което задълженията са били оправени своевременно преди прекъсването. Сега е станало без предупреждение. Друг е въпроса, че в имота е имало присъствие и е разговаряно с екипа на "ЧЕЗ" но те не са прекъснали захранването от ел-таблото а от електрическия стълб, което обуславя и по-висока цена за включване.
Питането ми (ни) е има ли смисъл да се пускат жалби, дори евентуално да се водят дела по казус от такова естество.