Страница 1 от 1

Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2012, 23:19
от dankovbg
Чета отдавна форума и придобих престава за доста неща, но не мога да намеря отговор на следния въпрос, ще съм благодарен някой ако обясни как става, мисля че ще е полезно на доста хора
Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни да работи.Магазина е с статут на магазин и в него пак ще се продават дрехи(нови а не втора употреба ) както и преди се е продавало нови дрехи .За фирма, счетоводител, стока , касов апарат е писано , мен точно ме интересува какви документи и разрешителни ми трябва (при условия че си има статут на магазин) и къде се ходи, имам предвид Община , пожарна и още сумата неща явно които незнам ? Някой може ли да ги изброи стъпка по стъпка.

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2012, 18:05
от dankovbg
никои ли не се е сблъсквал с това или вече спряхте да помагате в тоя форум

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2012, 20:24
от emilgrigorov
Договор за наем (примерно), Касов апарат, Уведомление до пожарната (имат сайт и телефон), Уведомление до общината (имат сайт и телефон). Различни са регоналните изисквания, особено общинските наредби, ще Ви объркам с повече информация.
Ще Ви е необходим документа за въвеждане в експлоатация (РП, УВЕ). Може да се наложи прехвърляне на партидите за ток , вода, парно (според договора за наем).
Останалото е работа на счетито :lol:

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2012, 09:13
от emilgrigorov
Договор за наем + Разрешение за ползване - от собственика
Към досието за Разрешение за ползване (при собственика) има :
Протоколи от лаборатория на ХЕИ;
Становище на пожарната за въвеждане в експлоатация (може и да няма).
Да си набавите копия, ако дойдат на проверка от съответните инстанции. Междувременно звъннете до районната пожарна, и питайте.
Уведомлението до общината се придружава от договорът за наем, Разрешението за ползване, регистрацията на касовия апарат, Вашите фирмени документи, сведения за управителя, работното време и др. специфични регионални изисквания. Не е страшно, звъннете им и питайте (в Търговския отдел). С това уведомление дейността на магазина се регистрира на Вашата фирма. Няма прехвърляне на Разрешението за ползване, то е за обекта завинаги, на името на първоначалния собственик.
Като цяло, това е.
След което правите по един милион оборот на ден, и си взимате 3-ма счетоводители да се оправят с приходите. В Полинезия е хубаво :lol:
Успех[/quote]

Re: Какво се прави след като се наеме магазин за да се пусни

МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2012, 11:43
от dankovbg
emilgrigorov написа:Договор за наем + Разрешение за ползване - от собственика
Към досието за Разрешение за ползване (при собственика) има :
Протоколи от лаборатория на ХЕИ;
Становище на пожарната за въвеждане в експлоатация (може и да няма).
Да си набавите копия, ако дойдат на проверка от съответните инстанции. Междувременно звъннете до районната пожарна, и питайте.
Уведомлението до общината се придружава от договорът за наем, Разрешението за ползване, регистрацията на касовия апарат, Вашите фирмени документи, сведения за управителя, работното време и др. специфични регионални изисквания. Не е страшно, звъннете им и питайте (в Търговския отдел). С това уведомление дейността на магазина се регистрира на Вашата фирма. Няма прехвърляне на Разрешението за ползване, то е за обекта завинаги, на името на първоначалния собственик.
Като цяло, това е.
След което правите по един милион оборот на ден, и си взимате 3-ма счетоводители да се оправят с приходите. В Полинезия е хубаво :lol:
Успех
[/quote]


Благодаря ти много, явно имало все още хора които помагат , пожелавам ти - да ти вари по вода в живота :)