Мобилен телефон в гаранция
Публикувано на: 25 Мар 2012, 17:53
Притежавам лизингово мобилно устройство от мобилен оператор с преподписване на договор. Но въпросният телефон за трети път ще посети сервиза им утре само, че два пъти за един и същ дефект. В гаранция е, но каква полза имам от нея като в Закона за защита на потребителите няма точно формулиран текст, който да гласи, че при трето "влизане в бокса " значи наистина нещо му има и да бъде заменен с нов или с левовата му равностойност.
Аз сега на какво основание да си търся правата. Хайде сега ми кажете Вие, компетентните по юридическите въпроси. Искам да знам защо само в нашата мила татковина се случват такива абсурди - да знаеш, че имаш права, но да не можеш да ги защитиш и да ползваш правото си на справедливост. Значи някакъв си там оператор хваща 10 000 балами и им взема по 20 - 30 лв. на месец само за устройства, който са правени на конвейер в Китай и вместо той сам да предложи да замени въпросния телефон, той започва да търси под вола теле.
Приемам всякакви предложения!!!
Благодаря!!!!
Аз сега на какво основание да си търся правата. Хайде сега ми кажете Вие, компетентните по юридическите въпроси. Искам да знам защо само в нашата мила татковина се случват такива абсурди - да знаеш, че имаш права, но да не можеш да ги защитиш и да ползваш правото си на справедливост. Значи някакъв си там оператор хваща 10 000 балами и им взема по 20 - 30 лв. на месец само за устройства, който са правени на конвейер в Китай и вместо той сам да предложи да замени въпросния телефон, той започва да търси под вола теле.
Приемам всякакви предложения!!!
Благодаря!!!!