Страница 1 от 1

Мобилен телефон в гаранция

МнениеПубликувано на: 25 Мар 2012, 17:53
от hr_justice
Притежавам лизингово мобилно устройство от мобилен оператор с преподписване на договор. Но въпросният телефон за трети път ще посети сервиза им утре само, че два пъти за един и същ дефект. В гаранция е, но каква полза имам от нея като в Закона за защита на потребителите няма точно формулиран текст, който да гласи, че при трето "влизане в бокса " значи наистина нещо му има и да бъде заменен с нов или с левовата му равностойност.
Аз сега на какво основание да си търся правата. Хайде сега ми кажете Вие, компетентните по юридическите въпроси. Искам да знам защо само в нашата мила татковина се случват такива абсурди - да знаеш, че имаш права, но да не можеш да ги защитиш и да ползваш правото си на справедливост. Значи някакъв си там оператор хваща 10 000 балами и им взема по 20 - 30 лв. на месец само за устройства, който са правени на конвейер в Китай и вместо той сам да предложи да замени въпросния телефон, той започва да търси под вола теле.
Приемам всякакви предложения!!!
Благодаря!!!!