Добър вечер,
Изпаднах в много кофти ситулация с мобилния оператор Виваком.Миналата година септември месец взимам устройство на изплащане за 12 месеца аз плащам 11 вноски (по сметка на оператора) като последната я пропускат да ми я начислят към фактурата за септември ,плащам си сметката която си ми е за месеца с обеждението че съм приключил лизина обаче сега като ми дойде ноемврийската сметка ми начисляват 12-тата вноска за лизинга .
Питането ми е като имам сключен договор за 12 месеца лизинг а не за 13 и това че те са допуснали грешка има ли как да си търся правата за това защото все пак всеки си прави сметка на парите (а в моя случай нещата са доста по деликатни защото към днешна дата съпругата ми е в 9-тия месец и се очаква да не мога да отделя за мобилен телефон 70-80 лева.)
- Дата и час: 26 Ное 2024, 21:51 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Проблем с мобилен оператор
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Проблем с мобилен оператор
Може да пробваш един вариант да си решиш проблема.
Опиши го така подробно, но си дай конкретните данни в мейл до pr@vivacom.bg. Сигурно ще проявят разбиране, ако е станало някакво объркване. Успех!
Опиши го така подробно, но си дай конкретните данни в мейл до pr@vivacom.bg. Сигурно ще проявят разбиране, ако е станало някакво объркване. Успех!
- gorqnin
- Нов потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15 Ное 2011, 23:01
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта