Страница 1 от 1

Прекратяване договор с Globul - помощ

МнениеПубликувано на: 01 Мар 2011, 12:40
от bpetya
Здравейте,
Пиша тази тема по повод проблем с мобилен договор за 24 карти. След 2 годишен договор с този оператор решихме че не са ни нужни толкова карти след като съкратихме персонала си и ползваме само 5 от тях. Предложиха ни по изгоден договор от друг оператор за тези 5 карти. Акаунт мениджъра ни от Глобул каза че трябва да подадем това заявление за отказ до 10 Декември, което подадохме на 10 Декември и картите ще бъдат спряни до 10 Януари. Подписахме изискуемите документи от новия оператор след това за прехвърляне на 3 от номерата, които искаме да си запазим. След доста време около края на Януари, картите от Глобул все още работеха и бяха активни. Обадих се да попитам какво става и ми беше казано, че на хартиен носител, който се съхранява в София и акаунт мениджъра няма достъп, датата на договора е 20 Декември, което означава че е трябвало до 20 Ноември да подадем заявлението за спиране на договора, а той в системата вижда дата 10 Декеври, и е описал случая и чака отговор от София.
След което получихме фактура за всички месечни такси за всяка карта, както и такса от 300 лева за предсрочно погасяване на договора - предполагам за 3те прехвърлени номера.
Преди няколко дни получихме нова фактура, която беше изпратена с обратна разписка - имайки предвид, че почти цялата минала година не получавахме никакви фактури на хартиен носител, които ни носеха на ръка в офиса и не сме се регистрирали за е-фактура!
Договорът на хартиен носител изгубихме - въпросът ми е имаме ли някакъв основателен казус да се обърнем към съда или просто трябва да си плащаме сметките за следващите 1 или 2 години/ не ми е ясно/?
Моля някой адвокат, който има опит с подобен случай за съвет! Благодаря Ви предварително

Re: Прекратяване договор с Globul - помощ

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2011, 09:34
от Pause
Доколкото знам, не е много сложно прекратяването на договора ви с една мрежа и преминаването на друга.Става с едномесечно предизвестие надлежно връчено ,трябва да си пазите договора въпреки че понякога се уговарят неравноправни клаузи в него ,за повече се консултирайте с адвокат .А ако ви карат да платите ,нещо което не сте ползвали заведете дело отрицателен установителен иск. :D

Re: Прекратяване договор с Globul - помощ

МнениеПубликувано на: 07 Мар 2011, 17:08
от bpetya
Въпросът ми беше какво да направя за да спра прииждащите сметки след като по тяхните думи спазихме всичко като срок за прекратяване на договора, а всъщност се оказа, че не сме и договора си тече.

Re: Прекратяване договор с Globul - помощ

МнениеПубликувано на: 07 Мар 2011, 22:42
от advokat__nikolov
bpetya написа:Въпросът ми беше какво да направя за да спра прииждащите сметки след като по тяхните думи спазихме всичко като срок за прекратяване на договора, а всъщност се оказа, че не сме и договора си тече.



Ами като гледам и Господ не може да ви помогне, камо ли адвокат.

Значи ще си плащате, защото не сте питали предварително в този форум.

Така, каде ви е излъгал вашия кий акаунт.

Първо, месечното предизвестие има само информативен характер, т.е. изискват се и други действия, наречени прекратителни, за да се прекратят договорите. С други думи, можете да прекратите договора и без месечно предизвестие.

Второ, точната дата на края на договорите можете да разберете във всеки офис на Глобул /за ЮЛ не можете да получите тази информация в партньорската мрежа - Internity, Global Net/.

Трето, това за хартиени носетили са смешки. Плюс това вие можете по всяко време дa искaтe копие на договора и са длъжни да ви го дадат.

Четвърто, тази практика е ежедневие. Кий акаунтите имат нечовешки таргети и са готови на всичко.

И така, договорите са ви подновени за 24 месеца, честито !

Не сте получавали тази информация от мен, че другия път нема да ви помагам :D

Re: Прекратяване договор с Globul - помощ

МнениеПубликувано на: 07 Мар 2011, 23:13
от nikiboy
Не се ли подновяват за 12 месеца?

Аз като прекратявха с Виваком ходих в два офиса и три пъти звънях да съм сигурен да не объркат нещо.

Re: Прекратяване договор с Globul - помощ

МнениеПубликувано на: 07 Мар 2011, 23:23
от advokat__nikolov
Практиката на Глобул е следната :

Договорът се подновява автоматично за срок визиран в самия договор. Ако сте сключил договор за 24 месеца, то той ще се поднови ex nunc за такъв период.