Прекратяване договор с Globul - помощ
Публикувано на: 01 Мар 2011, 12:40
Здравейте,
Пиша тази тема по повод проблем с мобилен договор за 24 карти. След 2 годишен договор с този оператор решихме че не са ни нужни толкова карти след като съкратихме персонала си и ползваме само 5 от тях. Предложиха ни по изгоден договор от друг оператор за тези 5 карти. Акаунт мениджъра ни от Глобул каза че трябва да подадем това заявление за отказ до 10 Декември, което подадохме на 10 Декември и картите ще бъдат спряни до 10 Януари. Подписахме изискуемите документи от новия оператор след това за прехвърляне на 3 от номерата, които искаме да си запазим. След доста време около края на Януари, картите от Глобул все още работеха и бяха активни. Обадих се да попитам какво става и ми беше казано, че на хартиен носител, който се съхранява в София и акаунт мениджъра няма достъп, датата на договора е 20 Декември, което означава че е трябвало до 20 Ноември да подадем заявлението за спиране на договора, а той в системата вижда дата 10 Декеври, и е описал случая и чака отговор от София.
След което получихме фактура за всички месечни такси за всяка карта, както и такса от 300 лева за предсрочно погасяване на договора - предполагам за 3те прехвърлени номера.
Преди няколко дни получихме нова фактура, която беше изпратена с обратна разписка - имайки предвид, че почти цялата минала година не получавахме никакви фактури на хартиен носител, които ни носеха на ръка в офиса и не сме се регистрирали за е-фактура!
Договорът на хартиен носител изгубихме - въпросът ми е имаме ли някакъв основателен казус да се обърнем към съда или просто трябва да си плащаме сметките за следващите 1 или 2 години/ не ми е ясно/?
Моля някой адвокат, който има опит с подобен случай за съвет! Благодаря Ви предварително
Пиша тази тема по повод проблем с мобилен договор за 24 карти. След 2 годишен договор с този оператор решихме че не са ни нужни толкова карти след като съкратихме персонала си и ползваме само 5 от тях. Предложиха ни по изгоден договор от друг оператор за тези 5 карти. Акаунт мениджъра ни от Глобул каза че трябва да подадем това заявление за отказ до 10 Декември, което подадохме на 10 Декември и картите ще бъдат спряни до 10 Януари. Подписахме изискуемите документи от новия оператор след това за прехвърляне на 3 от номерата, които искаме да си запазим. След доста време около края на Януари, картите от Глобул все още работеха и бяха активни. Обадих се да попитам какво става и ми беше казано, че на хартиен носител, който се съхранява в София и акаунт мениджъра няма достъп, датата на договора е 20 Декември, което означава че е трябвало до 20 Ноември да подадем заявлението за спиране на договора, а той в системата вижда дата 10 Декеври, и е описал случая и чака отговор от София.
След което получихме фактура за всички месечни такси за всяка карта, както и такса от 300 лева за предсрочно погасяване на договора - предполагам за 3те прехвърлени номера.
Преди няколко дни получихме нова фактура, която беше изпратена с обратна разписка - имайки предвид, че почти цялата минала година не получавахме никакви фактури на хартиен носител, които ни носеха на ръка в офиса и не сме се регистрирали за е-фактура!
Договорът на хартиен носител изгубихме - въпросът ми е имаме ли някакъв основателен казус да се обърнем към съда или просто трябва да си плащаме сметките за следващите 1 или 2 години/ не ми е ясно/?
Моля някой адвокат, който има опит с подобен случай за съвет! Благодаря Ви предварително