начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Закупуване на стоки от Ибей за продажба

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Закупуване на стоки от Ибей за продажба

Мнениеот stanimirbs » 19 Дек 2010, 15:50

Здравейте всички, въпросът, който ме интересува е малко заплетен, затова ако някой се заеме да ми обясни малко по - подробно бих бил много благодарен.:)
Скоро си направих фирма, като идеята ми е да закупувам стоки на едро и дребно от http://www.ebay.co.uk и да ги продавам в моя магазин. Тъй, като UK е в европейския съюз, това означава че няма да плащам мита над стойността от 15 евро (законът, който е въведен от началото на 2010 г.), но не съм наясно с куп други въпроси.
Започвам по ред.
1 - Мога ли да получавам фактури, купувайки стоки от фирми или частни лица в ибей, защото все пак трябва да имам такива и как да ги поискам / получа?
2. - Ако стоката е закупена от частно лице как един вид мога да я узаконя за продажба (и отново въпроса с фактурата)?
3. - Как стои въпроса с ДДС-то от тези фактури?
4. - Аз трябва ли да изпращам някакви документи на даденото физическо лице / фирма, когато закупувам стоката и ако да, какви?
5. Може ли фактурите и документите да се получават/пращат по електронен път и ако да, какви програми и тн се изискват?

И общо взето всичко, с което можете да ми помогнете по въпроса ме итересува. :mrgreen:
stanimirbs
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 19 Дек 2010, 15:42

Re: Закупуване на стоки от Ибей за продажба

Мнениеот SashkoS » 20 Дек 2010, 15:47

Всичките ви въпроси са от компетенциите на счетоводител. Най-добре наемете такъв още от сега за да уточните какво може и какво не.
Най-общо:
1. Може и е много препоръчително да имате фактури. Но не всеки ще ви даде.
2. Виж 1.
3. Счетоводителят ще ви обясни подробно.
4. По принцип не.
5. По принцип да.
SashkoS
Потребител
 
Мнения: 455
Регистриран на: 24 Яну 2008, 12:23


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта


cron