Страница 1 от 1

VIVACOM

МнениеПубликувано на: 03 Авг 2010, 16:46
от dido60
Понеже съм варзан с тях,има нещо в начина им на договаряне ,което не е добре за всички клиенти.Имам предвид следнота:слючвам договори за ползването на на три техни услуги,а накрая ми идва обща фактура.При проблем за един от номерата,се спира цялата услуга и за другите.Не мисля,че това е начина да те накарат да си платиш,а клиента хем няма услуга,хем трябва да продължава да плаща абонамента за година или две.Може би Комисия за потребителите трябва да направи нещо по въпроса,не знам.Предполагам,че така работят и другите мобилни оператори

Re: VIVACOM

МнениеПубликувано на: 05 Авг 2010, 13:38
от microfinance
Сключвате договор за ползването на пакет услуги, а с фактурата си плащате абонамента за този пакет услуги.. Не Комисията за защита на потребителите, а пазара и клиентите в случая могат да променят политиката на мобилния оператор в тази посока.. Щом клиентите не харесват този вариант, просто не го използват - това е нормалния начин да накарат оператора да се откаже от него, след като видят, че води до отлив на клиенти.