начало

Цвета Желязкова е новият председател на окръжния съд във Варна Цвета Желязкова е новият председател на окръжния съд във Варна

Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!

Мнениеот toni_sf » 12 Окт 2010, 09:20

schrabul написа:При мен се получи друго.
Имам фирмен акаунт мениджър от Мтел.Преди година преподписах двугодишен договор с тях. Според девойката отговаряща за нас при новите условия сметката щеше да падне с 225 лева при увеличени безплатни минути за ползваните до момента номера.Условието беше за закупим 10 нови карти с минимална такса 6лв.
Сметката показваше , че общата сума ще се намали с около 170-180 лв.
Да ама не! - нарастна почти двойно без да се е променило нищо в начина на комуникация.
Шокът ми беше когато се загледах в получаваните фактури - при неразпечатани карти във фактурите имаше отчетени импулси .Написах писмо до отдел обслужване на клиенти и от там ме пратиха за зелен хайвер.
Отговорът им беше ,че съм ползвал услугата "Пренасочване на повикване към гласова поща" - за всеки що годе грамотен човек е ясно,че тази услуга може да бъде въведена само ако картата е вкарана в телефон и от него да се активира.
Повтарям картите са неразпечатани.
В същото време на един от телефоните ,който е от най-простите модели и се ползва от възрастен човек се отчитат импулси в интернет без това да е възможно - Мтел мълчи по този въпрос. Сега искам да се оттърва от тях,но се оказа,че тябва да им заплатя таксите до края на договора.Чудя се как да реагирам - хем съм подведен от техен служител ,хем за да се откажа от тях трябва да заплатя куп пари.Дайте акъл!

Разберете се с някой нотариус и в негово присъствие сложете тези неразпечатани карти в сейф за срок от два месеца и му дайте ключа на отговорно пазене в присъствие на адвокат или свидетел.Ще разберете ефекта
Задължение на българският гражданин е да зачита правата и законните интереси на другите
toni_sf
Активен потребител
 
Мнения: 1881
Регистриран на: 04 Юли 2010, 11:38
Местоположение: гр СОФИЯ

Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!

Мнениеот nikiboy » 12 Окт 2010, 21:33

toni_sf написа:
schrabul написа:При мен се получи друго.
Имам фирмен акаунт мениджър от Мтел.Преди година преподписах двугодишен договор с тях. Според девойката отговаряща за нас при новите условия сметката щеше да падне с 225 лева при увеличени безплатни минути за ползваните до момента номера.Условието беше за закупим 10 нови карти с минимална такса 6лв.
Сметката показваше , че общата сума ще се намали с около 170-180 лв.
Да ама не! - нарастна почти двойно без да се е променило нищо в начина на комуникация.
Шокът ми беше когато се загледах в получаваните фактури - при неразпечатани карти във фактурите имаше отчетени импулси .Написах писмо до отдел обслужване на клиенти и от там ме пратиха за зелен хайвер.
Отговорът им беше ,че съм ползвал услугата "Пренасочване на повикване към гласова поща" - за всеки що годе грамотен човек е ясно,че тази услуга може да бъде въведена само ако картата е вкарана в телефон и от него да се активира.
Повтарям картите са неразпечатани.
В същото време на един от телефоните ,който е от най-простите модели и се ползва от възрастен човек се отчитат импулси в интернет без това да е възможно - Мтел мълчи по този въпрос. Сега искам да се оттърва от тях,но се оказа,че тябва да им заплатя таксите до края на договора.Чудя се как да реагирам - хем съм подведен от техен служител ,хем за да се откажа от тях трябва да заплатя куп пари.Дайте акъл!

Разберете се с някой нотариус и в негово присъствие сложете тези неразпечатани карти в сейф за срок от два месеца и му дайте ключа на отговорно пазене в присъствие на адвокат или свидетел.Ще разберете ефекта

Или кажете на този "мениджър", че сте направили това, и сега отивате в някоя телевизия за да дойдат с вас на разпечатването - и само му кажете - "аз, че съм прав и коректен - прав съм, но трябва ли всички да разбират за вас какви сте" :mrgreen:
Не съм адвокат, a любител на правото !
nikiboy
Потребител
 
Мнения: 983
Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05

Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!

Мнениеот toni_sf » 13 Окт 2010, 11:51

до-nikiboy Е това е правено вече и е осъдена компанията заради такива неща, но пък наистина трябва да си гледаш какво подписваш ,затова са договорите да се чете
Задължение на българският гражданин е да зачита правата и законните интереси на другите
toni_sf
Активен потребител
 
Мнения: 1881
Регистриран на: 04 Юли 2010, 11:38
Местоположение: гр СОФИЯ

Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!

Мнениеот nikiboy » 16 Окт 2010, 12:04

toni_sf написа:до-nikiboy Е това е правено вече и е осъдена компанията заради такива неща, но пък наистина трябва да си гледаш какво подписваш ,затова са договорите да се чете


Добре де, и аз имам/имах няколко договора с Виваком, помислих си, че си струва и се понабутах за гадния им интернет прекарах си телефони за да го ползвам и... сега чакам един по един да изтекат договорите и да им тегля една. Единия договор изтича скоро, отивам 40 дни преди изтичането му и ми казват - 30-32 дни по-рано, казвам им - заминавам за чужбина, не знам ще успея ли да се върна а те - еми ....
Питам ги - ако изпусна срока какво - те "преподписва се", казвам им "и ако искам да се откажа" те - "трябва да платите 12-те вноски", аз - "ок, значи не трябва да чакам 30-32 дни преди следващия край, а мога от 365+27 дни ( 3 дни след автоматичното преподписване ) да платя и край, те - "може", и им казах - ок, тогава ви плащам от днес до края на договора за 40 дни и следобед ви нося модема и ви желая лек ден.... след което имаше едно мигане, ама то така май не можело, ама....
Позабавлявах се, и им пожелах лек ден. След 3 дни отидох в друг офис и си прекратих договора, после звъннах на 123 и се направих "на чукнат", но ми казаха "имате заявка за прекратяване", и с хартийката в мен съм 99% сигурен, че поне на едното място ще се отърва от тях. Остават само още две :mrgreen:
Не съм адвокат, a любител на правото !
nikiboy
Потребител
 
Мнения: 983
Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05

Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!

Мнениеот p_dyan » 18 Окт 2010, 16:42

Е как си му повярвал на този дилър че имаш в Турция 750 MB безплатен трафик. Ами то само да говориш когато си в турция (извън ЕС) е 6-7 лева на минута. Къде отиваш ? Трябва всяка дума да е жълтица.
p_dyan
Потребител
 
Мнения: 484
Регистриран на: 09 Мар 2008, 23:37

Предишна

Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта


cron