начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Жалба срещу М-ТЕЛ -Помощ

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Жалба срещу М-ТЕЛ -Помощ

Мнениеот boris1 » 26 Окт 2011, 19:12

Моля за помош проблемат ми е следния.
14.01.2007г. взех на майка ми от м-тел една карта на договор към ,,луп'', до тази година тя си плащаше сметките и всичко беше наред.
Към яноари или февроари месец тази година се получи някакво забавяне на сметките и.
След шест месеца някаде получихме фактурите с впъти повече месечни сметки, като месечния лимит не се е задействал в нито един от тези случаи.
Разговарях с операрори но те не ми дадоха ясна информация за кредитния лимит.
Как да си получа правата тя вобще не е знаела че превишава този лимит и си е говорила без да се притеснява с мисалтта, че има безплатни минути ,а всъщност те и изтичат и тя прави непосилни за плашане сметки.
Ако е нужна подробна информация мога да я набавя от сайта на м-тел за стойноста на сметките и вренето на тяхното отчитане.
boris1
Младши потребител
 
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Окт 2010, 21:14

Re: Жалба срещу М-ТЕЛ -Помощ

Мнениеот teogeo » 26 Окт 2011, 19:52

boris1 написа:Моля за помош проблемат ми е следния.
14.01.2007г. взех на майка ми от м-тел една карта на договор към ,,луп'', до тази година тя си плащаше сметките и всичко беше наред.
Към яноари или февроари месец тази година се получи някакво забавяне на сметките и.
След шест месеца някаде получихме фактурите с впъти повече месечни сметки, като месечния лимит не се е задействал в нито един от тези случаи.
Разговарях с операрори но те не ми дадоха ясна информация за кредитния лимит.
Как да си получа правата тя вобще не е знаела че превишава този лимит и си е говорила без да се притеснява с мисалтта, че има безплатни минути ,а всъщност те и изтичат и тя прави непосилни за плашане сметки.
Ако е нужна подробна информация мога да я набавя от сайта на м-тел за стойноста на сметките и вренето на тяхното отчитане.


Охх, господине, какви права търсите като не сте си изпълнили задължението като български гражданин да научите майчиния си език...

Но както и да е. Съветвам Ви да не действате сам, защото в най-лошия случай ще си навредите, а в най-добрия - нищо няма да постигнете. Съответната жалба, мотивирана, изпратете до Мтел с копие до КРС (Комисия за Регулиране на Съобщенията), обикновено върши работа (при основателни оплаквания).
Аватар
teogeo
Активен потребител
 
Мнения: 1596
Регистриран на: 15 Юли 2009, 22:28

Re: Жалба срещу М-ТЕЛ -Помощ

Мнениеот boris1 » 02 Ное 2011, 19:55

Съжелявам за правописа, но от кирилица на латиница така се получава.
Благодаря за отговора.
boris1
Младши потребител
 
Мнения: 25
Регистриран на: 22 Окт 2010, 21:14

Re: Жалба срещу М-ТЕЛ -Помощ

Мнениеот stanimira_86 » 02 Ное 2011, 21:58

Аз до колкото си спомням този лимит се дискутираше преди доста време също, но в общи линии месечният лимит е ограничение, наложено от оператора с цел гарниране на взиманията по месечната фактура на клиента. Лимита работи в услуга на оператора, а не на клиента и това е записано в договора. Ако сте искали да контролирате разговорите, телефоните предлагат съответните функции за това: брояч минути, портфейл и др.
stanimira_86
Младши потребител
 
Мнения: 21
Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:14


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта


cron