начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

договор виваком

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


договор виваком

Мнениеот solaris_ » 22 Юни 2011, 19:45

Със заявка/договор № от 17.04.2008 е сключен договор за ползване на ADSL услуга"БТК ADSL Tempo" /12 Megabita/ със срок на 12 месеца /има клауза за автоматично подновяване/. Същия договор се подновил от 17.04.2009 до 17.04.2010г, съответно от 17.04.2010 до 17.04.2011 г. е налице валидно сключен договор за описаната по горе услуга. Последната Фактура е издадена на 8.11.2010 и до тази дата са плащани редовно фактурите на стойност 25лв. на месец. На 08.12.2010 е получена фактура за услугата-"VIVACOM NET 6 MEGABIZ-TW" на стойност 45 лв. Тъй като не е налице валидно сключен договор за тази услуга, тя не заплащана , не е ползвана и е подадена заявка за прекратяването й на 16.12.2010. По неясни причини редовния договор е прекратен на 08.12.2010 без съгласие и без предупреждение и е заменен с "VIVACOM NET 6 MEGABIZ-TW". Не е ясно защо VIVACOM е променила едностранно договора без да ме уведоми страната по договора. Съответно за прекратения, несключван договор е начислена неустойка в размер на 300 лв.
Според ЗЗД нищожни са договорите, при които липсва съгласие. Настоящия случай е именно такъв. Договора е сключен от ЕТ.


Как мислите, че трябва да се защити лицето, което е потърпевшо от тази ситуация?
solaris_
Младши потребител
 
Мнения: 97
Регистриран на: 02 Окт 2006, 16:20

Re: договор виваком

Мнениеот hristov87 » 12 Юли 2011, 07:54

Здравейте при положение, че потърпевшият си е в правото нека да си го търси, първо с жалба се предупреждава VIVACOM, след това, ако няма адекватно разрешение на проблема се подава жалба до комисията по защита на потребителя и ако това не помага обърнете се към съда!!!
Успех!
"Nulla tenaci invia est via"
Аватар
hristov87
Младши потребител
 
Мнения: 24
Регистриран на: 02 Май 2010, 14:13
Местоположение: София

Re: договор виваком

Мнениеот solaris_ » 13 Юли 2011, 21:53

Комисията за защита на потребителите е компетентна да разглежда сигнали подадени от физически лица, които не действат в качеството си не ЕТ. За тях ако едно ЕТ подаде жалба казват че е облигационен спор. Така е и според закон за защита на потребителите.
solaris_
Младши потребител
 
Мнения: 97
Регистриран на: 02 Окт 2006, 16:20

Re: договор виваком

Мнениеот nk7702n » 13 Юли 2011, 22:42

Абсолютно със същия случай се сблъсках наскоро покрай един изпатил си човек. Нещата се разрешиха, не след една, а след доста по - дълга кореспонденция с представители на Виваком, в която точно им се обяснява къде точно са сгрешили. Човек трябва просто е да е по - упорит и добре да обоснове позицията си. Явно, едни и същи " грешки" допускат спрямо различни абонати..
nk7702n
Старши потребител
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02

Re: договор виваком

Мнениеот nikiboy » 14 Юли 2011, 22:53

Виваком са пълни безхаберници.
При тях и 20 жалби да подадеш, смисъл няма. А там разните му КЗП КРС и други изобщо нямат влияние над тези гранд компании, глобяват ги чат пат за няколко хилядарки, но те като измамят за 1 милион, бълха ги ухапала за някаква глоба от 5000лв например.
Пожелавам ти успех.
Не съм адвокат, a любител на правото !
nikiboy
Потребител
 
Мнения: 983
Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта


cron