Здравейте,
Пиша тази тема по повод проблем с мобилен договор за 24 карти. След 2 годишен договор с този оператор решихме че не са ни нужни толкова карти след като съкратихме персонала си и ползваме само 5 от тях. Предложиха ни по изгоден договор от друг оператор за тези 5 карти. Акаунт мениджъра ни от Глобул каза че трябва да подадем това заявление за отказ до 10 Декември, което подадохме на 10 Декември и картите ще бъдат спряни до 10 Януари. Подписахме изискуемите документи от новия оператор след това за прехвърляне на 3 от номерата, които искаме да си запазим. След доста време около края на Януари, картите от Глобул все още работеха и бяха активни. Обадих се да попитам какво става и ми беше казано, че на хартиен носител, който се съхранява в София и акаунт мениджъра няма достъп, датата на договора е 20 Декември, което означава че е трябвало до 20 Ноември да подадем заявлението за спиране на договора, а той в системата вижда дата 10 Декеври, и е описал случая и чака отговор от София.
След което получихме фактура за всички месечни такси за всяка карта, както и такса от 300 лева за предсрочно погасяване на договора - предполагам за 3те прехвърлени номера.
Преди няколко дни получихме нова фактура, която беше изпратена с обратна разписка - имайки предвид, че почти цялата минала година не получавахме никакви фактури на хартиен носител, които ни носеха на ръка в офиса и не сме се регистрирали за е-фактура!
Договорът на хартиен носител изгубихме - въпросът ми е имаме ли някакъв основателен казус да се обърнем към съда или просто трябва да си плащаме сметките за следващите 1 или 2 години/ не ми е ясно/?
Моля някой адвокат, който има опит с подобен случай за съвет! Благодаря Ви предварително
- Дата и час: 27 Ное 2024, 01:42 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Прекратяване договор с Globul - помощ
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
6 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Прекратяване договор с Globul - помощ
Доколкото знам, не е много сложно прекратяването на договора ви с една мрежа и преминаването на друга.Става с едномесечно предизвестие надлежно връчено ,трябва да си пазите договора въпреки че понякога се уговарят неравноправни клаузи в него ,за повече се консултирайте с адвокат .А ако ви карат да платите ,нещо което не сте ползвали заведете дело отрицателен установителен иск.
-
Pause - Активен потребител
- Мнения: 1615
- Регистриран на: 29 Авг 2008, 16:14
Re: Прекратяване договор с Globul - помощ
Въпросът ми беше какво да направя за да спра прииждащите сметки след като по тяхните думи спазихме всичко като срок за прекратяване на договора, а всъщност се оказа, че не сме и договора си тече.
- bpetya
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 09 Мар 2009, 11:35
Re: Прекратяване договор с Globul - помощ
bpetya написа:Въпросът ми беше какво да направя за да спра прииждащите сметки след като по тяхните думи спазихме всичко като срок за прекратяване на договора, а всъщност се оказа, че не сме и договора си тече.
Ами като гледам и Господ не може да ви помогне, камо ли адвокат.
Значи ще си плащате, защото не сте питали предварително в този форум.
Така, каде ви е излъгал вашия кий акаунт.
Първо, месечното предизвестие има само информативен характер, т.е. изискват се и други действия, наречени прекратителни, за да се прекратят договорите. С други думи, можете да прекратите договора и без месечно предизвестие.
Второ, точната дата на края на договорите можете да разберете във всеки офис на Глобул /за ЮЛ не можете да получите тази информация в партньорската мрежа - Internity, Global Net/.
Трето, това за хартиени носетили са смешки. Плюс това вие можете по всяко време дa искaтe копие на договора и са длъжни да ви го дадат.
Четвърто, тази практика е ежедневие. Кий акаунтите имат нечовешки таргети и са готови на всичко.
И така, договорите са ви подновени за 24 месеца, честито !
Не сте получавали тази информация от мен, че другия път нема да ви помагам
- advokat__nikolov
Re: Прекратяване договор с Globul - помощ
Не се ли подновяват за 12 месеца?
Аз като прекратявха с Виваком ходих в два офиса и три пъти звънях да съм сигурен да не объркат нещо.
Аз като прекратявха с Виваком ходих в два офиса и три пъти звънях да съм сигурен да не объркат нещо.
Не съм адвокат, a любител на правото !
- nikiboy
- Потребител
- Мнения: 983
- Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05
Re: Прекратяване договор с Globul - помощ
Практиката на Глобул е следната :
Договорът се подновява автоматично за срок визиран в самия договор. Ако сте сключил договор за 24 месеца, то той ще се поднови ex nunc за такъв период.
Договорът се подновява автоматично за срок визиран в самия договор. Ако сте сключил договор за 24 месеца, то той ще се поднови ex nunc за такъв период.
- advokat__nikolov
6 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта