- Дата и час: 30 Ное 2024, 09:04 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Виваком ме подведоха
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
2 мнения
• Страница 1 от 1
Виваком ме подведоха
Предложиха ми нов план за по-бърз интернет за 25лв плюс подарък мобилна карта без месечна такса с включени 1500 безплатни минути и смс-и към виваком и 30мин към др. оператори. И това е описано в договора, а се оказа че в тяхната система не фигурира това. Обадих се на оператор и ми казаха че не им излиза да ползвам техния интернет и мобилния ми план е коренно различен, от този за който се подписах.Имам ли право да прекратя договора без да плащам неустойка, при положение, че вината е тяхна?Днес ще ходя в офиса, където сключих договора, но ми се иска да получа някаква информация от вас преди това, за да знам как мога да се защитя. Ще съм благодарна, ако някой знае нещо по въпроса.
- rumyanka
- Нов потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 21 Яну 2011, 10:44
Re: Виваком ме подведоха
rumyanka написа:Предложиха ми нов план за по-бърз интернет за 25лв плюс подарък мобилна карта без месечна такса с включени 1500 безплатни минути и смс-и към виваком и 30мин към др. оператори. И това е описано в договора, а се оказа че в тяхната система не фигурира това.
Какво "фигурира" в тяхната система не е твой проблем. Ако имаш черно на бяло написано това, което описваш, и техен човек се е разписал под него, отиваш и им пляскаш договора на челото и им казваш да се оправят.
От опит с познати знам, че служителите на Виваком в офисите им имат склонността в такива случаи да ти казват "ама ние не можем да проверим/променим, нямаме права, и т.н. звъннете на обслужване на клиенти". Не им се връзвай, кажи им че не е твоя работа кой какви права има във фирмата им, ко щат да президента да звънят, не те интересува... Имаш подписан договор, ти го спазваш и искаш и те да го спазват.
Това разбира се ако наистина искаш да ползваш този план. Ако междувременно си се отказала, тогава е друг въпрос -- зависи какво точно пише в договора (не съм клиент на Виваком). Евентуално може да имаш 14-дневен срок да се откажеш, както при кредитите (било то по закон или по договор), но не съм убеден...
Във всеки случай докато се изясни въпросът аз не бих им плащал повече от въпросните 25 лв. колкото е указано в това, което си подписала. Защото това са твоите задължения по договора и ти си спазваш тях...
Това е моята гледна точка без да съм юрист и без да претендирам за изчерпателност
- mike___
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 25 Фев 2011, 19:05
2 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта