начало

ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност

конкурс за административни съдии

Дискусионен форум, посветен на конкурсите за магистрати


Мнениеот apk0676 » 28 Сеп 2006, 15:02

kemas написа:Мисля, че в това производство не се изследва обстоятелството дали строежът е законен или не.
Извлечение от Решение № 1476 от 8.02.2006 г. на ВАС по адм. д. № 3141/2005 г., II о., докладчик председателят Веселина Тенева :
" .............В първата касационна жалба се излага довода за незаконосъобразност на обжалвания съдебен акт, поради факта, че не е обсъдена в мотивите на съда започналата процедурата по узаконяване на обекта.Това обстоятелство е извън предпоставките на чл. 178, ал. 1 от ЗУТ, даващ основание на административния орган да издаде обжалваната заповед.........."

здравейте!
от гореизложеното може ли да се направи предположение с тревожно съдържание, че след като обстоятелството дали строежът е законен или не формално е извън предпоставките на чл.178, ал.1 ЗУТ и не се изследва в дадено производство, ползването на незакони строежи става със съзнателно или несъзнателно мълчаливо съгласие на директора на ДНСК?
И ако на практика се получава така, то се чудя как тази практика се "узаконява" посредством съдебната практика :shock:
поправете ме, ако опасенията ми са неоснователни
apk0676
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 28 Сеп 2006, 11:22

Мнениеот tedi_2 » 28 Сеп 2006, 15:15

Въпросът с началника на РДНСК е изключително интересен.
В Устройствения правилник на ДНСК е записано, че
Чл. 17. Регионалните дирекции за национален строителен контрол:

1. проверяват строежи и строителни площадки;

2. издават индивидуални административни актове съгласно ЗУТ;

3. констатират допуснати нарушения при разрешаване и изпълнение на строежите;

4. съставят констативни актове и протоколи за установяване на незаконно строителство;

5. съставят констативни актове и протоколи със заключение за издаване на заповеди за премахване на незаконни строежи;

6. съставят актове за установяване на административни нарушения, предвидени в ЗУТ;

7. обследват и документират аварии в строителството;

8. разглеждат жалби на граждани против действия и бездействия на длъжностни лица в общинските технически служби;

9. изпълняват заповеди за спиране, забрана на ползването и достъпа на строежи;

10. контролират изпълнението на заповеди за принудително премахване на незаконни строежи;

11. осъществяват охраната на строителни площадки;

12. осъществяват процесуалното представителство на ДНСК пред съдилищата като първа инстанция по въпроси, свързани с дейността на съответната регионална дирекция;

При това положение не считате ли, че не е необходимо изрично упълномощаване? Вярно, че Устройствения правилник е приет с ПМС, но не считам, че противоречи на ЗУТ. Реално се делегирани правомощия както по издаване на ИАА, така и на процесуално представителство. Делегацията е на териториалното звено - РДНСК, което означава, че което лице в момента, вкл. при заместване, ръководи РДНСК, може да издаде заповедта и тя няма да е нищожна.
tedi_2
Потребител
 
Мнения: 197
Регистриран на: 28 Сеп 2006, 14:48

Мнениеот kemas » 28 Сеп 2006, 15:38

При упражняване на правомощията по чл.178 е необходимо изрично упълномощване от страна на Началника на ДНСК, тъй като той е компетентния орган, незавсимо, че в устр.п-к е записано, че н-ците на РДНСК издадават ИАА, но съгласно ЗУТ .Изрично упълномощаване няма да е необходимо само в случаите, когато в ЗУТ е записано, че компетентния орган е Началника на РДНСК.
kemas
Потребител
 
Мнения: 138
Регистриран на: 24 Авг 2006, 14:57

Мнениеот apk0676 » 28 Сеп 2006, 15:56

kemas написа:При упражняване на правомощията по чл.178 е необходимо изрично упълномощване от страна на Началника на ДНСК, тъй като той е компетентния орган, незавсимо, че в устр.п-к е записано, че н-ците на РДНСК издадават ИАА, но съгласно ЗУТ .Изрично упълномощаване няма да е необходимо само в случаите, когато в ЗУТ е записано, че компетентния орган е Началника на РДНСК.

напълно подкрепям мнението Ви!
смятам, че в 17 от УП са посочени въпросите, формиращи материалната компетентност на РДНСК, но след като разпоредбите на ЗУТ, който спрямо УП се явява НА от по-висока степен, определя като комп орган началника на ДНСК, то за целта е необходимо делегиране. Понятието "упълномощаване" се използва в областта на гражданското право, защото там му е "мястото", затова приемам ,че в сферата на държавното управление употребата му не е уместна, макар че,придобило гражданственост, то се приема като синоним на делегиране, с което не бих се съгласила.
apk0676
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 28 Сеп 2006, 11:22

Мнениеот gega » 29 Сеп 2006, 14:05

Колеги, как премина изпита, очакваме с нетърпение подробности, дано всичко да е минало успешно!!!
gega
Потребител
 
Мнения: 585
Регистриран на: 20 Юни 2005, 12:18

Мнениеот hebigatsu » 29 Сеп 2006, 17:44

Здравейте любопитковци,
Относно изпита: Въпреки уверенията на Г-н Пенчев, че казусите ще бъдат по тематичният конспект - се падна казус по ЗУТ. :roll: :?: :!: :idea: :lol:
hebigatsu
Активен потребител
 
Мнения: 1008
Регистриран на: 19 Окт 2001, 19:42

Мнениеот gega » 29 Сеп 2006, 18:17

Е, супер - думай! Знаех си ази:)))))))))
gega
Потребител
 
Мнения: 585
Регистриран на: 20 Юни 2005, 12:18

Мнениеот hebigatsu » 29 Сеп 2006, 18:29

За gega,
Ако очакваш да пусна казуса във форума - не мога, защото не го записах.
Обаче, който е следил последните коментари по нишката би трябвало да го е решил.
Според мен решението беше изцяло въз основа на §184 от ПР на ЗИД на ЗУТ.
Ще се опитам утре да възстановя казуса по спомени, но в момента не съм в състояние.
:| На всичко отгоре - (нали съм си Марко Тотев)ми се наложи да го решавам без да разполагам със закона. :cry: :lol: :wink:
hebigatsu
Активен потребител
 
Мнения: 1008
Регистриран на: 19 Окт 2001, 19:42

Мнениеот gega » 29 Сеп 2006, 18:43

Абе, рекох ви аз :))))))), че ЗУТ-чето или данъчно ще се падне! Нещо ми говореше, че точно така ще стане. Любопитно ми е какви бяха останалите два казуса, които се изтеглиха. Ако погледнете в страницата на ВСС, много добре са отразили със снимков материал и текст днешното събитие в раздел конкурси. За това заслужават похвала! Е, пък и Сивков е изчел и въпросите, голям пич е, да знаете!
А-а, защо пък са ви насочили към узаконяването - § 184 си е чисто и просто преживяване на закона, това е почти преписан чл. 226 (отм.) ЗУТ, но защо? след като процедурата по узаконяване е допустима само ако е начената до 26.01.2004 г. Но да не би да са ви тествали по предложение първо на § 184, ал. 1 ЗУТ. Е, ще ми е наистина любопитно:)))))))))))
gega
Потребител
 
Мнения: 585
Регистриран на: 20 Юни 2005, 12:18

Мнениеот gega » 29 Сеп 2006, 20:53

Е, толкова ли бе тежък изпита, та на накиго не му се говори!Това за първи път се случва след конкурс - само един участник в него да ни каже едва-едва по кой закон е бил казусът. По-смело и оптимистично, колеги!
gega
Потребител
 
Мнения: 585
Регистриран на: 20 Юни 2005, 12:18

Мнениеот bianka » 29 Сеп 2006, 21:06

КОЛЕГИ, не мислите ли,че не беше редно казуса на изпита да е по ЗУТ,след като закона го нямаше конспекта?
bianka
Младши потребител
 
Мнения: 17
Регистриран на: 26 Авг 2006, 12:07

Мнениеот loyer » 29 Сеп 2006, 21:16

шибан беше казусът и аз от напрежение не го помня точно...но звучи така
В съссобствен имот УПИ Красимира е придобила чрез покупко продажба и наследство полумасивна посторойка през 1968 год..В същият УПИ сгради притежават примерно Иван и Стоянка и семейство Петрови.Красимира е построила баня в имота си .После Красимира е поискала от гл.архитект узаконяване на строежа не се уточнява на банята или на посторойката.Главният архитект издава акт с който узаконява посторйката на Красимира.Акта на архитекта е съобщен на заинтересованете лица.В законноустановеният срок горецитираните цървули обжалват акта на гл.- архитект пред началника на РДНСК.Освен тях жалба до него е подал и някой си боклук Бай Хуй който има имот в съседно УПИ.Началника на РДНСК отменя акта на гл архитект като незаконосъобразен с мотива ,че акта за узаконяване не е бил издаден на всички съсобстевици/цървули/ на недвижимият имот, а само на Красимира.После Красимира обжалва акта на началника на РДНСК пред Окр.Съд.
Въпроси
1По кой ред е производството?
2Нарушена ли е процедурата по узаконяване.
3.Кой има право на жалби?
4.Допустими ли са те?
5.Има ли приложение чл.183ал.1 от ЗУт
6.какъв трябва да е диспозитива на Окръжният съд?
забележка всички жалби са подаденни в срок....
loyer
Младши потребител
 
Мнения: 68
Регистриран на: 09 Авг 2006, 16:20

Мнениеот loyer » 29 Сеп 2006, 21:23

пропуснах главният архитект е изискал само заснемане от Красимира.пише че тя му е предоставила нужните документи.не се уточнява кои ,но аз мисля,че тук е нарушена процедурата защото в параграф 184ал.3 пише ,че последният трябва да изиска и докумнтете по чл.144 от ЗУТ и затова смятам,че е нарушил процедурата като не е спазил този член и акта следва да бъде отменен на това основание!
loyer
Младши потребител
 
Мнения: 68
Регистриран на: 09 Авг 2006, 16:20

Мнениеот gega » 29 Сеп 2006, 21:31

Благодаря ви, колеги! Малко ми се виждат оскъдни фактите, например - времето на извършване на строежа. На първо четене обаче казусът не ми се струва тежък! Не виждам и някакви кой знае какви уловки! Ще видим! Но в момента отивам да хапна и след 30 минути ще се включа с моите отговори!
gega
Потребител
 
Мнения: 585
Регистриран на: 20 Юни 2005, 12:18

Мнениеот loyer » 29 Сеп 2006, 21:53

постройката на Красимира е 1968год.
loyer
Младши потребител
 
Мнения: 68
Регистриран на: 09 Авг 2006, 16:20

Мнениеот rossa3 » 29 Сеп 2006, 23:44

Здравейте колеги,

Мисля,че ще разсъждаваме още дълго време над деня 29.09.2006г. - и по конкретно ще си задаваме много въпроси без отговор. За едни казуса сигурно беше труден, а на други се стори елементарен. Някои пък имаха поведение, все едно очакваха именно него. Както и да е. Поне видяхме отблизо как стоят нещата. Моля Ви, с цялото ми уважение към хората,които положиха усилия и подходиха съвсем отговорно към подготовката си за участието в конкурса, за отговор на въпроса - мислите ли,че решението на този казус имаше за цел равнопоставенст на всички? Какъв е бил водещия мотив за създаването на това юридическо творение днешния казус, чрез решаването на който ще се определят най-достойните за дължосттта "административен съдия" в административните съдилища? След като те ще се появят в правния мир от 01.01.2007г. и трябва да заработят на 01.03.07г., сигурно за всеки един от тях е жизнено важно да знае проиводство, което е "мъртво" от преди три години, а още повече е важно да знае всичко друго освен основния процесуален закон по който ще трябва да работи от самото си начало. Как мислите? Каква беше идеята - просто да го проведем конкурса, или той да е с практическа стойност?
rossa3
Потребител
 
Мнения: 149
Регистриран на: 01 Сеп 2006, 12:13

Мнениеот gega » 30 Сеп 2006, 00:27

Така, липсват малко факти, но чрез тези, които разполагаме, можем да достигнем до "действителното" фактическо състояние. Първо не е ясно към кой момент е започнала процедулата по узаконяване - дали по чл. 226 (отм.) ЗУТ, по ЗТСУ или по пар. 183 ЗУТ. Но да приемем, че е започнала след влизане в сила на ЗИД на ЗУТ бр. 65/2003 г. и заявлението за узаконяване е подадено в преклузивния срок - до 26.01.2004 г. Поради тази причина се прилага ЗАП (отм.), ако не приемем, че цели две години и половина може да се движи една административна преписка по заявление за узаконяване:)))))))) Но първо трябва да се приеме, че постройката от 1968 г. е била незаконно изградена през 1968 г. при действието на ЗПИНМ (отм.). Та, значи Красимира подава заявление в преклузивния срок до главния архитект, напр. на 25.01.2004 г. (може и по-късно, тъй като гл. архитект си е запазил "номерче" - често срещано явление срещу добро "възнаграждение" :wink: ) за узаконяване на тази постройка. Гл. архитект трябва по силата на чл. 11 ЗАП (отм.) да изслуша възраженията и становищата на всички заинтересовани лица и тук започва противоречието в практиката на ВАС - понякога се приема, че заинттересовани при процедурата при узаконяване са тези преди изменението на ЗУТ - бр. 65/2003 г. - чл. 149, ал. 2 ЗУТ, във вр. с чл. 131, ал. 2 ЗУТ, т. е. не само носителите на вещни права в имота, но и собствениците на съседните имоти и тези през улица. Това правило се извличало от разпоредбата на § 183, ал. 3 ЗУТ. Други обаче смятат, че тъй като новият процесуален закон се прилага за заварените случаи, демек има обратно действие и преурежда ЮФ, възникнали в миналото и т. н. (основната, застъпвана в практиката теза, която обаче противоречи на чл. 14 ЗНА), поради тази причина при определяне на заинтересованите лица трябва да се прилага чл. 149, ал. 2 ЗУТ в редакцията след изменението в ДВ бр. 65/2003 г., т. е. "Бай ..." не е заинтересовано лице и неговата жалба е недопустима и производството трябва да се прекрати, дори и жалбата му да е подадена преди изменението на чл. 149, ал. 2 ЗУТ (почти твърда практика на ВАС в този смисъл). Така определихме кои са заинтересованите лица - разбрахте ме нали:))))))))) Понакога и ВАС трудно може да се разбере сам, но нейсе:)))))))).
Така че гл. архитект си издава акт за узаконяване, след като му е представен инвестиционният проект за заснемане за узаконяване (да не се смесва с инвестиционен проект при РС, имат общи черти, но все пак са си различни и самото наименование "зеснемане за узаконяване" подсказва това). Да приемем, че е спазил процедурата по чл. 11 ЗАП (отм.), няма как обаче да се изисква да се наложи на Красимира адм. наказание, за са се платят глобите, каквото е изискването на ЗУТ при узаконяването - поради две причини: 1. тя не е построила незаконния строеж, тъй като е станала собственик след неговото изграждане и 2. изтекла е абсолютната давност (за тези, които са любознателни, препоръчвам да погледнат чл. 239, ал. 2 ЗУТ :P ). Та както и да е.
Красимира е представила всички изискуеми документи и строежът отговаря на предвижданията на ПУП към момента на подаване на заявлението, например. Гл. архитект си издава АУ, който винаги си е немотивиран, защото това са бланки, в които няма място за мотиви, демек за излагане на фактически обстоятелства. Но се посочва правната норма и инвестиционния проект за заснемане за узаконяване, та можем за нещичко да се захванем:)))))) Всичко е ОК. Красето се сдобива с лелеяния АУ и вече може да предприеме своята инвестиционна инициатива - да преустрои тази паянтова постройка, която се е ползвала за плевня, в модерно бирхале и при това с преустройство (подмяна на конструктивни елементи, укрепване със стоманобетонни колони и плочи, абе - с една дума модерна работа; бетон ще се лее, дЖелязо ще се огъва). И тъй като за това преустройство, което си е жив "строеж" по смисъла на § 5, т. 38 ЗУТ, е необходимо РС, трябва тази постройка първо да бъде узаконена. Всичко върви по плана, главният архитект е издал вече скица (виза) за проектиране, изготвил е вече и инвестиционния проект за издаването на РС ("на половин цена", както той се изразява често, защото той в почивните дни и проектира или възлага на жена си - едноличен търговец, който е получил лиценз за лице, което осъществява независим строителен надзор - е, малко не е разрешено, но на кого му пука, на село не падат така къщите както в София, а пък и да паднат, то в столицата никой не си подава оставка, ни Симидчиев (шефа на ДНСК), ни ....):wink: ) Та докъде стигнахме със сагата "Красимира"?! Аха...
Тъкмо цялото семейство се черпи за това, че първата крачка е успешно предприета и с малко са се отървали, като са платили на гл. архитект - същия "на половин цена", нали си спомняте, и в техния идиличен свят се вмъкват доскорошните добри съседи по къщи и приятели по чашка - Иван и Стоянка. Тук настъпва завръзката, защото те им заявяват, че няма да допуснат това "незаконно" узаконяване, а още по-малко да им разрешат да стават чорбаджии с преустройството на плевнята в бирхале. А и при това то нямало да отговаря на хигиенните норми за шум, замърсяване и с масовия достъп на външни лица. Все пак Стоянка работи в общински град и нейна приятелка е санитарен инспектор в местното ХЕИ, та тя ги знае тез работи. Чакайте, че пак изпуснахме казуса:))))))))))
Предявяват си те жалбите пред Началника на РДНСК в гр. Н, разбира се чрез гл. архитект, защото те са си купили предвидливо ЗУТ и ЗАП и при това "на половин цена", защото са в една книжка, издание на "Сиела" (това да не се схваща като реклама :P ). Та дори цитират чл. 215 ЗУТ, чл. 216 ЗУТ, § 183 и 184 ЗУТ, ЗТСУ, ППЗТСУ, абе дори и ЗПИНМ. Не че те разбирали много от право, но местната адвокатка, която работила преди като строителен техник в местния ИК (но задочно някъде около 1987-88 г. е успяла да завърши РабФака в Алма Матер) им разяснила едно-друго, та дори срещу "скромен" хонорар им нащракала на машина "Марица" три-четири страници "прошение". А между другото тази адвокатка била известна в околията като най-добрата ЗУТ-аджийка и борбена мацка в Н-ия ОС.
Попадайки тази жалба при Началника на РДНСК, той е разпределя на съответния инспектор, който отговаря за въпросното населено място. След един бегъл поглед, който небрежно е хвърлен върху "циклостилчето", разбира, че това е поредният "жалбар", подкокоросан от топ-адвоката и решава на един дъх да "пребори" и тази преписка. След като изисква от общината, от разписната книга, сведение кои са собствениците на УПИ-то, в което е изградена постройката, след справка с току-що назначения юрист (отличника на Н-ия свободен университет), разбира, че и Иван и Стоян са придобили по приращение - чл. 92 ЗС, съответна идеална част от тази постройка и трябва и те да бъдат вписани в обжалвания ИАА - АУ. Така гласи и § 184, ал. 5 ЗУТ. Немедлено, демек веднага :D , това откритие се докладва на Началника на РДНСК и след кратко съвещание между него, инспектора и юрисконсулта се взема решение, че АУ е незаконосъобразен на това основание. А междувременно, забравихме да споменем за "Бай...", който също е обжалвал, но тъй като вече Началникът на РДНСК се е запознал с "новата" практика на ВАС, ІІ отделение, е наясно, че този съсед не е заинтересовано лице по смисъла на чл. 149, ал. 2 ЗУТ по ЗИД на ЗУТ ДВ бр. 65/2003 г., приема по реда на чл. 216 ЗУТ, че той не е активно процесуално легитимиран (така приема, истина ви казвам) и прекратява производството по отношение на него (по-късно ще разбере от решението на ВАС, че не е трябвало да го прекратява, а да отхвърли жалбата като недопустима - но "Късно е либе за китка :D", както ще каже впоследствие и "Бай..."). Всичко се развива по предначертания от закона "план":)))))) и естествено топ-адвокатът нащраква още две-три страници "циклостил", като обвинява Началника на РДНСК във всички земни грехове, та дори и нещо повече:))))) Началникът, поглеждайки въззивната жалба, която естествено не е наречена тъй, с резолюция я препраща на юрисконсулта за окомплектоване на преписката. Той обаче забравя да посочи в съпроводителното писмо на едно от заинтересованите лица - кака Стоянка и това е добре дошло за съответния съдебен състав от Н-ия ОС, който не закъснява да се възползва от този "дюшеш" и веднага прекратява производството, като изпраща със "задължителни" указания цялата преписка (така дори се и изразява) отново на НРДНСК да посочи всички заинтересовани лица. Така се отървава от едно дело - първо и второ - в статистиката се записва, че и това дело е минало през ръцете му, макар че той е длъжен служебно да ги конституира. Така след още един-два месеца тази преписка отново пристига и хоп с ново номерче - ново дело, бройката расте и ние работим много, но все пак имаме време за шивачката, която приема за проби само до ДВА часа следобед. Но както и да е - след неколкократни опити най-сетне всички страни (заинтересовани и не дотам заинтересовани лица:)))) ) са призовани редовно и ОС, след като е изслушал "становището" ("основателна" или "неоснователна" е жалбата) на прокурора от ОП, приема, че жалбата е основателна, а обжалваният ИАА незаконосъобразен и следва да се отмени (тъй като е прочел в няколко отменителни решения на ВАС, че предмет на обжалване не е АУ, а решението на НРДНСК, най-сетне е разбрал, че не трябва да потвърждава, респ. отменя АУ, та затова нищо не казва в диспозитива за него). Но в мотивите се е справил и е рекъл, че "от заключението на вещото лице е установено, че за изградената паянтова постройка е подадена молба от двамата съсобственици до община Х на ...... г. и общината на ..... г. е констатирала, че пристройката е изградена напълно, което ще рече, че по време на изграждането й съсобствениците не са възразили срещу незаконния строеж" и макар че не е узаконена на всички съсобственици, това обстоятелсво е без значение, защото те всички ще се ползват от този конститутивен акт (е, това за конститутивния не са го рекли, но... би било добре) и са пратили всички по дяволите, т. е. да се оправят по чл. 72-74 ЗС - щото така пише в ЗУТ, не че това следва от общите вещноправни принципи. И поради тази причина не се прилага чл. 183 ЗУТ, защото не става въпрос за РС, а за АУ и всички вещноправвни спорове се решават съобразно правилата, предписани в чл. 72-74 СК. И преди да кажат в мотивите "ВодиМ от горното", фрасва "сакралната" фраза - "В административното производство не се разрешават вещноправни спорове". Това са го чели неколкократно в отменителни решения на ВАС, тъй като дотогава са се опитвали да мислят като цивилисти. Какво следва по-сетне - жалба, ВАС, прокурора от ВАП, който си гледа кефа в общи линии, с дискета си е подготвил "пледоарията", макар и да знае, че ВАС много-много не го слуша, казва, че жалбата на касатора е основателна. Но вече не се учудва, че за пореден път е объркал в лотарията и ВАС ще е на друго становище, като остави в сила правилния и законосъобразен (което в правораздаването тези термини изразяват едно и също понятие) съдебен акт на ОС. И това ще бъде един от малкото техни потвърдени от ВАС актове. За разноските бих ви казал как стоят нещата, но стана късно, та да ги оставим за утре:))))))))

Това беше закачлив опит да пресъздам казуса. Не зная доколко съм успял, но дано като станете административни съдии, не постъпвате така, както мнозина от дасегашните окръжни съдии. Желая успех на всички ви! Най-искрено! А очаквам и да сте на различно становище по различните въпроси, за да се породи дискусия. Лека нощ!
gega
Потребител
 
Мнения: 585
Регистриран на: 20 Юни 2005, 12:18

Мнениеот gega » 30 Сеп 2006, 01:04

Само да се поправя, преди някой друг да ме поправи - чл. 72-74 ЗС не решават "вещно-правни " спорове, а облигационни:)))))), свързани с неоснователното обогатяване. Поради тази причина трабвя да прецизирам "разказа", но това ще го оставя за утре.
gega
Потребител
 
Мнения: 585
Регистриран на: 20 Юни 2005, 12:18

Мнениеот panika » 30 Сеп 2006, 01:16

softy, интересно ми е твоетомнение за казуса? КАто допълнение на фактите , които вече са разказани, ако не си ги чела лично, през 1995 г. в сградата на красимира е изградена баня - вътре в сградата, за която също не е налице узаконяване.
Първоначалната постройка е паянтова, но самостоятелна и е посторена през 1969г. въз основа на сторителни книга, архитектурен проект и строителна линия от 1968г.
Любопитна съм за вашите отговори, защото казусът изглеждаше много изкуствен и неактуален.
panika
Младши потребител
 
Мнения: 93
Регистриран на: 24 Сеп 2006, 22:38

Мнениеот zidaromazach » 30 Сеп 2006, 01:17

Абе голямо зидаромазане по тоз казус
Фуцк, кофти работа, чак съжалявам изпитваните ...
zidaromazach
Потребител
 
Мнения: 146
Регистриран на: 18 Юли 2006, 13:44

ПредишнаСледваща

Назад към Конкурси, изпити


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта


cron